قم؛

معرفی سوهان قم در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی شیرینی و شکلات دبی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم از معرفی سوهان قم در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی شیرینی و شکلات دبی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قم حضور و معرفی محصولات خوشه سوهان استان قم در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی شیرینی و شکلات دبی را رویداد و فرصتی مهم در عرصه تجارت عنوان کرد.
 
 طیبی‌نژادافزود: در راستای توسعه بازار و حضور خوشه‌های کسب‌ و کار استان در بازارهای بین المللی، محصولات خوشه سوهان قم در نمایشگاه بین‌المللی تخصصی شیرینی و شکلات دبی(YUMMEX) در معرض دید بازدیدکنندگان از سراسر دنیا قرار گرفت.
 
وی یکی از روش‌های توسعه بازار و صادرات را حضور در نمایشگاه‌های بین المللی و ارتباط با مشتریان جدید در عرصه بین‌الملل عنوان کرد و افزود: نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات یامکس دبی، از نمایشگاه‌های مهم دنیا به حساب می‌آید که سالانه شرکت‌های بزرگ شیرینی و شکلات از 42 کشور به همراه 17 پاویون ملی در آن حضور می‌یابند.
 
مدیرعامل شرک شهرک‌های صنعتی قم اضافه کرد: سال گذشته، در جریان تور نمایشگاهی بازدید خوشه سوهان از نمایشگاه گلفود دبی، ارزیابی فرصت حضور در این نمایشگاه و مذاکره با پاوین جمهوری اسلامی ایران صورت گرفت و در ادامه برنامه حضور در نمایشگاه تخصصی شیرینی و شکلات که زیر شاخه‌های اصلی این نمایشگاه است، برنامه‌ریزی و در سال جاری اقدام شد.

وی در ادامه تاکید کرد: در این نمایشگاه، فرصت حضور و معرفی محصولات خوشه سوهان استان قم در یک رویداد بین‌المللی پدید آمد و محصولات خوشه سوهان مورد استقبال بی‌نظیر بازدید کنندگان قرار گرفت و مذاکرات بسیار مثبتی با توزیع کنندگان شیرینی جات برای فروش و صادرات این محصول به کشورهای حاشیه خلیج فارس، هند و روسیه صورت پذیرفت.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار