رئیس فدراسیون فوتبال؛

برگزاری مجمع فوق العاده منوط به مسیرهای قانونی است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت:به عنوان رئیس فدراسیون پای اجرای اساسنامه فدراسیون فوتبال ایستاده‌ام.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مهدی تاج در نشست خبری در مشهد گفت:بر طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال،اگر اعضای مجمع هیات فوتبال،انتقادی به عملکرد رئیس هیات استان داشته باشند می‌توانند،مجمع فوق‌العاده را برگزار کرده اما این موضوع هم منوط به آن است که این کار از مسیر قانونی عبور کند.

وی گفت:من محکم پای اجرای اساسنامه به عنوان رئیس فدراسیون ایستاده‌ام و نه تنها برای خراسان رضوی بلکه برای هر استان دیگر این امضاها برای من مسجل شود مجمع را برگزار می‌کنیم.

رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری جلسه بین اعضای تیم‌های ملی با رئیس‌جمهور خبر داد و افزود: یک جلسه ویژه‌ای را خواهیم داشت و آنجا تلاش می‌کنیم تا پاداش ویژه‌ای را به آنها اهدا کنیم تا بتوانیم تقدیر و تشکری از آنها داشته باشیم.

تاج در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره مرخصی‌های پیاپی سرمربی تیم ملی فوتبال گفت: او بر اساس یک روند مشخص به مرخصی می‌رود و در حد متعارف از آنها استفاده می‌کند، کما اینکه اگر کی‌روش الان در ایران بود اردویی نداشتیم که در اختیار او قرار بدهیم.

وی درباره حواشی به وجود آمده در لیگ فوتسال اظهار داشت: متأسفانه حواشی فوتسال بسیار زیاد است و همین مسئله کار ما را سخت می‌کند.

رئیس فدراسیون فوتبال افزود:باید فکری جدی در مورد این مسئله کنیم اما تصمیم داریم در آینده موضوعات مرتبط با حواشی فوتسال را پیگیری کنیم.

تاج در خصوص فعالیت کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال هم گفت: باید بگویم که این کمیته به صورت چراغ خاموش کارهای بزرگی می‌کند. حتی اخطارهایی به افرادی که در فوتبال نابسامانی ایجاد می‌کنند داده شده است که هنوز آن را رسانه‌ای نکرده‌ایم .

وی درباره وضعیت قرارداد عباس چمنیان سرمربی مشهدی تیم ملی نوجوانان کشورمان هم خاطرنشان کرد: قرارداد چمنیان به زودی تمدید خواهد شد اما قطعا در کادر فنی تیم ملی نوجوانان افراد جدیدی اضافه خواهند شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اتفاقاتی که در چند وقت اخیر برای داوران رخ داده، تصریح کرد: متأسفانه در چند وقت اخیر حوادث برای داوران زیاد رخ داده و به همین دلیل در فدراسیون فوتبال تصمیم گرفتیم با یک آژانس معتبر قرارداد ببندیم تا شرایط برای داوران و ناظران بهتر شود .

انتهای پیام//ف.ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار