معینی:

شرکت در تورنمنت های مختلف محک خوبی برای تیم ملی نوجوانان خواهد بود

سرپرست کمیته جوانان تاکید دارد فدراسیون فوتبال تا حد امکان، تمامی تلاش خود را برای فراهم کردن شرایطی مناسب به منظور آماده سازی در رقابت های جام جهانی برای تیم های جوانان و نوجوانان بکار می گیرد.

شرکت در تورنمنت سن پترزبورگ محک خوبی برای تیم ملی نوجوانان خواهد بودبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛  فریدون معینی- سرپرست کمیته جوانان در ابتدا گفت: در هفته آینده کمیته فنی و توسعه فدراسیون جلسه ای را با حضور چمنیان و پیروانی سرمربیان تیم های ملی نوجوانان و جوانان خواهیم داشت تا برنامه ریزی مناسبی جهت حضور در جام جهانی داشته باشیم. 

وی در ادامه بیان کرد : همچنین در این نشست وضعیت قرارداد کادر فنی هر دو تیم را مورد بحث و بررسی قرار می دهیم. بدون شک یکی از ویژگیهای حضور در جام جهانی دیده شدن بازیکنان رده های پایه است.

عضو کمیته فنی و توسعه فدراسیون در خصوص اعزام تیم ملی نوجوانان به تورنمنت سن پترزبورگ گفت: بعد از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و استراحتی دو ماهه اردوهای آماده سازی این تیم را آغاز کردیم. اولین برنامه شرکت در تورنمنت روسیه که به جام جهانی کوچک نیز معروف است، شرکت می کنیم. این رقابت ها با حضور 16 تیم از آسیا و اروپا برگزار می شود و می تواند فرصت بسیار مناسبی برای نوجوانان ایران باشد تا در رقابت با این تیم ها محک جدی بخورد. این مسابقات از 17 دی ماه در سن پترزبورگ آغاز می شود. آنچه مسلم است کادر فنی به خوبی بازیکنان را در شرایط پیش بینی شده مورد ارزیابی و آموزش قرار می دهد.

معینی در پایان در خصوص برنامه های حمایتی و پشتیبانی کمیته جوانان برای عملکرد بهتر تیم های جوانان و نوجوانان خاطر نشان کرد: از مربیان هر دو تیم خواسته ایم که برنامه های مطلوب جهت حضور و کسب موفقیت در جام جهانی 2017 را اعلام کرده در همین راستا فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان تمامی تلاش خود را برای فراهم کردن شرایطی مناسب به منظور آماده سازی در رقابت های جام جهانی برای تیم های جوانان و نوجوانان بکار می گیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار