اصفهان؛

ثبت چهار موقوفه در شهرستان برخوار

مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون چهار موقوفه جدید در این شهرستان ثبت شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام و المسلمین سید حسن فاضلی افزود: امسال یک قطعه زمین کشاورزی در شهر شاپور آباد برای برگزاری ولادت حضرت زهرا همچنین یک مغازه درشهر کمشچه درراستای تامین هزینه های مسجد جامع شهر کمشچه وقف شده است.
وی تصریح کرد: دو باب منزل مسکونی نیز در شهر کمشچه وقف شده که از این دو باب منزل یکی از آن ها به منظور تامین هزینه های مسجد و دیگری انجام هرگونه کار خیر ثبت شده است.
مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخوار با اشاره به اهمیت و جایگاه خطیر وقف در جامعه اظهار کرد: تاکنون 62 موقوفه در شهرستان برخوار ثبت شده است.
حجت الاسلام فاضلی با اشاره به اینکه در هفته وقف برنامه های متفاوتی در شهرستان برگزار می شود گفت: اداره اوقاف شهرستان در راستای ترویج فرهنگ وقف در شهرستان با تبلیغات و برگزاری مراسم مذهبی در طول سال بویژه در هفته وقف اقشار مختلف جامعه را با فرهنگ وقف آشنا می کند.
وی تصریح کرد: ' خیمه هم واقف باشیم 'در ایام هفته وقف در امام زاده محمود دولت آباد برپا و در این خیمه محصولات فرهنگی ارائه می شود.
مسئول نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان برخواراظهار کرد:همایش تجلیل از واقفان شهرستان برخوار و مربیان طرح ملی حفظ قرآن کریم روز 12 آذرماه در امام زاده نرمی برگزار می شود.
فاضلی افزود:سخنرانی در نماز جمعه و همچنین در روستاهای این شهرستان در راستای ترویج فرهنگ وقف انجام می شود.


انتهای پیام/س

برچسب ها: موقوفه ، برخوار ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.