اصفهان؛

ثبت 20آزمایشگاه تخصصی در دانشگاه دولتی شهرضا

20 آزمایشگاه تخصصی دانشگاه شهرضا در شبکه آزمایشگاه های علمی ایران ثبت شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،معاون آموزشی پژوهشی دانشگاه دولتی شهرضا امروز در جریان بازدید ازاین آزمایشگاه ها گفت : مأموریت شبکه آزمایشگاه های علمی ایران ایجاد و توسعه فضای مجازی یکپارچه با حضور کلیه آزمایشگاه‌های علمی کشور به منظور تعامل و همکاری مشترک جهت ارائه خدمات به کلیه اعضای هیأت علمی، محققان، متخصصان، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و متقاضیان خدمات آزمایشگاهی کشور، با کیفیت مطلوب و با حداقل هزینه و زمان ممکن است.
محمد رضا انصاری افزود: ایجاد بستر مناسب برای ارائه خدمات آزمایشگاهی به پژوهشگران و استفاده بهینه از ظرفیت‌های آزمایشگاهی موجود به منظور فراهم ساختن زمینه کار وتولید برای صنعتگران و متقاضیان از شاخصه های اجرای این طرح است.
انصاری تصریح کرد: دانشگاه شهرضا با بهره برداری از 20 آزمایشگاه تخصصی در زمینه های مهندسی برق ، الکترونیک ، فیزیک و مکانیک یکی از مجهزترین مجموعه آزمایشگاهی استان اصفهان را در این زمینه دارا بوده و آماده همکاری و ارائه خدمات به صنعتگران، مراکز علمی ، پژوهشی و دانشگاهی است.
رئیس دانشگاه شهرضا با اشاره به اینکه سند راهبردی دانشگاه شهرضا در سه دوره سه ساله تدوین شده است اظهار داشت: دراین سند جامع هفت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر، مهندسی مکانیک و انرژی، فناوری های نوین، علوم انسانی، هنر و علوم پایه پیش بینی شده است .
حمیدرضا کریم زاده از جمله فرصت های این دانشگاه را استقرار 6 شهرک صنعتی ، وجود رشته های متنوع صنایع دستی در منطقه و تنوع آداب و رسوم مختلف محلی و وجود دانشمندان و پژوهشگران شهرضایی برجسته در سطح ملی و بین المللی دانست و خاطر نشان کرد: دانشگاه شهرضا تلاش می کند در تولید علم در سطح استان و کشور نقش محوری داشته و به عنوان یک قطب علم و فناوری در جنوب استان اصفهان تبدیل شود .


انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.