تکلیف صدرجدول لیگ برتر فوتبال، در دستان شاگردان مهاجری

تیم فوتبال پدیده تا در دو دیدار آینده مقابل صدرنشینان لیگ قرار می گیرد و به نوعی تکلیف صدر جدول در دست آنهاست.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  تیم فوتبال پدیده که با پیروزی هفته گذشته مقابل ماشین سازی از انتهای جدول کاملا فاصله گرفت و به رتبه هشتم جدول و یک امتیازی تیم های پرخرجی مثل استقلال ، سپاهان و ذوب آهن رسید ، در دو دیدار بعدی اش در لیگ کار بسیار دشواری دارد و باید مقابل صدرنشینان لیگ یعنی تراکتور و پرسپولیس قرار بگیرد. البته بازیهای دشوار پدیده فقط به این دو مسابقه ختم نمی شود و این تیم در ادامه باید به مصاف استقلال و ذوب آهن هم برود تا کار شاگردان مهاجری تا پایان نیم فصل بسیار دشوار باشد.
 
پدیده در هفته دوازدهم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتورسازی صدر نشین خواهد رفت. این تیم در دو فصل گذشته هیچگاه برابر این تیم نتیجه ای به جز برد کسب نکرده تا شاگردان قلعه نویی برای ادامه صدر نشینی خود نیاز به یک طلسم شکنی داشته باشند.

پدیده در هفته سیزدهم لیگ برتر در دومین دیدار سخت خود برابر پرسپولیس دوم جدولی قرار خواهد گرفت تا در ادامه دیدارهای سخت خود، به مصاف شاگردان اماده برانکو برود.
 
دیدار با استقلال سومین نبرد دشوار شاگردان مهاجری به شمار می رود که این دیدار در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد تا این تیم مشهدی بلافاصله پس از بازی با سرخ های پایتخت به مصاف آبی هه هم بروند.

پدیده در دیدار هفته پانزدهم و آخرین دیدار نیم فصل خود نیز در مشهد میزبان ذوب آهن، دیگر تیم بالانشین جدول است که در هفته های گذشته بردهای مهمی را کسب کرده است و اکنون با 15 امتیاز در رتبه پانزدهم جدول است.
 
به این ترتیب با بازیهایی که شاگردان مهاجری تا پایان نیم فصل با تیم های بالانشین جدول و به خصوص تراکتور و پرسپولیس دارند ،به نظر می رسد پدیده نقش مهمی در تعیین صدرنشینان لیگ تا پایان نیم فصل دارد و مهاجری امیداور است تا شاگردانش از این بازیهای دشوار سربلند بیرون آیند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار