ملی پوش دوچرخه سواری:

آرامشم را به حضور در المپیک ترجیح دادم

امامی گفت: اگر در المپیک حضور نداشتم موجب خوشحالی ام است زیرا حوصله حرف و حدیث بعدش را نداشتم همین الان هم برخی خبرنگار ها جو سازی می کنند.

رحیم امامی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مذاکراتی که با یکی رسانه ها درباره المپیک کرده بود اظهار کرد: برخی جو سازی می کنند در صورتی که من منظور خاصی نداشتم، در انتخابی هایی که از سوی فدراسیون برای حضور در المپیک گذاشته بودند رکاب زدم و نتایج خوبی گرفتم، اما برای شرکت در المپیک رکابزنان دیگر نظر فدراسیون بودند، حتی در اردوی تیم ملی هم جزو دعوت شده ها نبودم.

سطح دوچرخه سواری ایران با دیگر کشورها قابل مقایسه نیست

وی افزود: اگر به دنبال برنامه های فدراسیون برای حضور در المپیک می رفتم حاشیه زیاد بود زیرا همین رکابزنانی که اعزام شدند به اصطلاح جزو بهترین ها بودند اما به خاطر نتایجی که به دست آوردند پشت سرشان کلی حرف و حدیث مطرح شد و اگر بخواهیم مقایسه ای انجام دهیم متوجه می شویم سطح دوچرخه سواری دیگر کشور ها آنقدر بالا است که ما با آنها قابل مقایسه نیستیم، از طرفی زندگی من خیلی مهمتر از دوچرخه سواری است، بنابراین زندگی ام را به حواشی ترجیح دادم.

هیات دوچرخه سواری تبریز جزو میراث پدری برخی ها شده است

امامی در ادامه تاکید کرد: چند سالی است که در تبریز فعالیت دارم اما گویی برخی افراد هیات تبریز را جزو میراث پدری شان می دانند و اگر کسی هم در این میان خوب باشد کنار می گذارند تا فقط خودشان در آنجا حضور داشته باشند، البته در خصوص صحبت هایی که انجام دادم فدراسیون و شخص خاصی مد نظرم نبود.

وی خاطر نشان کرد: به تازگی از تور بین المللی فوژو بازگشته ام و با توجه به سرمای بیش حدی که در تبریز است تمرینات را کم و بیش برای حضور در لیگ دسته یک آغاز کردم اما زمان برگزاری این رقابت ها را به خاطر برودت هوا عقب انداختند.

هیات تبریز تعلق خاطری به ما ندارد

امامی در خصوص رنکینگ امسال خود و اینکه آیا هیات استان وی را تشویق هم کرد، عنوان کرد: در رنکینگ آسیا رکابزن قزاقستانی اول، یکی از ستاره های هنگ کنگ دوم و من سوم شدم، هیات تبریز ما را بازی نمی دهد و به هیچ وجه تعلق خاطری به ما ندارد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار