مجمع جهانی موتور سواری- برلین؛

دیدار صیدانلو با با رئیس فدراسیون جهانی

مجمع موتور سواری جهانی، با حضور کشورهای عضو از جمله جمهوری اسلامی ایران در شهر برلین آلمان شروع به کار کرده است.

روزهای پرکار نمایندگان ایران در مجمع جهانی موتور سواری در برلینبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتور سواری و اتومبیلرانی ، در این مجمع محمود صیدانلو و کیوان ملانوروزی رئیس و سرپرست روابط بین المللی به نمایندگی از کشورمان حضور پیدا کرده اند.

در طی دو روز گذشته نمایندگان کشورمان روزهای پرکاری را پشت سر گذاشتند و دیدارهای خوبی با مسئولان فدراسیون جهانی و سایر همتاهای خود از کشورهای مختلف در مورد همکاری های دو و چند جانبه داشته اند. 

بر اساس این گزارش، صیدانلو و ملانوروزی ضمن دیدار با رییس فدراسیون جهانی و نایب رئیس آسیایی فدراسیون جهانی گزارش جامعی از فعالیت موتورسواری و 31 استان فعال در ایران، کسب مجوز فعالیت بانوان از وزارت ورزش و جوانان به حاضرین ارائه دادند. همچنین از سوی مجمع جهانی موتورسواری تشکیل و سازماندهی رشته جدید ATV در سال آینده به فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران محول شد. 

از دیگر فعالیت های نمایندگان ایران در مجمع جهانی برلین می توان از ارائه پیشنهاد ایران برای برگزاری اولین کنگره علمی بین المللی و انجام یک دوره مسابقات بانوان برای کشورهای اسلامی و برگزاری مسابقات موتورکراس بین المللی بانوان در خاورمیانه در سال 2017 و دعوت از رئیس و مدیر اجرائی فدراسیون موتور سواری جهان به کشورمان جهت بازدید از فدراسیون و امکانات بالقوه کشورمان برای میزبانی رویدادهای مختلف بین المللی یاد کرد. 

یکی دیگر از درخواست های رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران در این مجمع از فدراسیون جهانی موتور سواری، درخواست کمک های فنی و ایمنی استاندارد و به روز جهانی برای ارتقای سطح کیفی پیست های موجود در ایران و کمیته فنی موتورسواری بود که با آن موافقت به عمل آمد. 

مجمع جهانی موتور سواری که از روز چهارم آذرماه در شهر برلین آلمان آغاز شده، فردا شب با معرفی برترین های موتورسواری جهان در سال 2016 بکار خود خاتمه می دهد . 



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.