همدان؛

افزایش قیمت مرغ به دلیل سرمای هوا در بازار همدان

رئیس اتحادیه فروشندگان مرغ و ماهی همدان گفت: به دلیل سرمای هوا قیمت مرغ در بازار همدان افزایش داشته است.

افزایش قیمت مرغ به دلیل سرمای هوا در بازار همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ جواد عاشوری با اشاره به اینکه  امروز قیمت مرغ در همدان هر کیلویی ۷۴۰۰ تومان در مراکز خرده فروشی و فروشگاهی بوده، افزود: دلیل افزایش قیمت افزایش دمای سرد بوده است.

وی ادامه داد: قیمت مرغ، از اواخر هفته گذشته حدود 500 تومان افزایش داشته و هم اکنون نرخ این کالا در مراکز خرده فروشی 7400 تومان، مراکز عمده فروشی 6800 تومان و مرغ زنده 4600 تومان است.

رئیس اتحادیه مرغ و ماهی همدان خاطرنشان کرد: در بازار همدان قیمت هر شانه تخم‌مرغ امروز 8500 تومان اعلام شده و هر کیلو ران و سینه مرغ نیز با قیمت 7900 تومان به فروش خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه 600 واحد عرضه و فروش مرغ و ماهی در همدان فعالیت می کنند و قیمت مرغ روزانه نیز در تابلوهای روان سر در مغازه‌ها اعلام می‌شود اظهار داشت: با این کار سطح آمار تخلفات در زمینه گرانفروشی مرغ کاهش پیدا کند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر در بازار همدان قیمت هر کیلو ماهی قزل‌آلا 16 هزار تومان، تیلاپیلا 18 هزار تومان و ماهی‌های پرورشی آزاد و کپور از 14 تا 15 هزار تومان به ازای هر کیلوگرم به فروش می‌رسد.

انتهای پیام/ ج


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.