وزیر خارجه قطر: به حمایت از گروه‌های معارض سوری ادامه می‌دهیم

وزیر خارجه قطر اعلام کرد حتی اگر دونالد ترامپ از حمایت معارضان سوری دست بکشد، قطر به حمایت از این نیروها ادامه خواهد داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، "محمد بن عبدالرحمن آل ثانی"، وزیر امور خارجه قطر اعلام کرد حتی اگر دونالد ترامپ، رئیس جمهور منتخب آمریکا حمایت خود را از معارضان سوریه قطع کند، قطر به حمایت خود از این معارضان ادامه می دهد. 

وی در ادامه گفت: حتی در صورت تغییر سیاست آمریکا در دوران ترامپ، حمایت قطر از معارضان سوری ادامه خواهد داشت و ما آن را متوقف نمی کنیم. وزیر خارجه قطر مدعی شد: "حتی اگر شهر "حلب" سوریه سقوط کند، ما تسلیم نمی شویم. چراکه معارضان سوری این توانایی را دارند که آن را دوباره از نیروهای دولتی پس بگیرند."

وی این اظهارات را پس از آن مطرح کرد که دونالد ترامپ اعلام کرد آمریکا باید تمرکز خود را به مبارزه با گروه تروریستی داعش معطوف کند.

قطر یکی از حامیان سرسخت معارضان سوری و مخالف دولت بشار اسد است. این کشور به همراه عربستان سعودی، ترکیه و کشورهای غربی با نظارت آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سازمان سیا) تجهیزات نظامی در اختیار معارضان سوری قرار می دهد. 

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امیر مددی
۰۹:۳۵ ۰۹ آذر ۱۳۹۵
بزودی قطر و عربستان هم وارد شطرنج یک سر برد امریکا می شوند
Iran (Islamic Republic of)
احسان
۱۰:۰۶ ۰۷ آذر ۱۳۹۵
سلام
همین حمایت کردن شما اقا قطر و ال سعود از تروریستها باعث خواهد شد خیز عمومی مردم علیه شما بلند شود و مجازات خداوند سریع تر بیاید و طومار کثیفتان چیده شود به امید خدا
آخرین اخبار