صبح امروز برگزار شد

وداع با پیکر دو «شهید گمنام» در دانشگاه تهران

مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس،صبح امروز در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم وداع با پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس،صبح امروز (یکشنبه) در دانشگاه تهران برگزار شد.

در این مراسم اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران حضور دارند.

*شهدا مظهر امنیت پایدار کشور

حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم کلانتری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه تهران در گفت‌‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اهمیت تشییع پیکر شهدا گفت: یاد و خاطره شهدا باید گرامی داشته شود چرا که شهدا مظهر امنیت پایدار کشور هستند.

وی افزود: امروز مفتخر هستیم که از مقام شامخ شهدا قدردانی کنیم و یک شهید گمنام را در دانشگاه تهران به خاک بسپاریم.

وداع با پیکر «شهید گمنام» در دانشگاه تهران

*تشییع شهید گمنام فرصتی برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس از یک نسل به نسل دیگر است

نیلی رئیس دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس و به خصوص شهدای گمنام مظهر ایستادگی، ایثار و مقاومت ملت هستند. شهدا باعث می‌شوند که فرهنگ دفاع مقدس از یک نسل به نسل دیگر منتقل شوند.

رئیس دانشگاه تهران با تأکید بر اهمیت زنده نگه داشتن یاد خاطره شهدا خاطرنشان کرد: تشییع پیکر شهدا و به خصوص تشییع پیکر شهید گمنامی که در دانشگاه تهران به خاک سپرده خواهد شد فرصتی را برای انتقال فرهنگ دفاع مقدس از یک نسل به نسل دیگر فراهم می‌آورد.


*
افتخار می کنیم که دانشگاه‌ها با شهادت عجینند

همچنین آیت الله کاظم صدیقی خطیب موقت نماز جمعه تهران در مراسم تشییع پیکر شهید گمنام در کوی دانشگاه تهران با اشاره به اینکه شهدا از ارزش های والایی برخوردارند عنوان داشت: باشد به برکت حضور شهدا پاک و نورانی باشیم و با طهارت شهید طهارتی حاصل شود.

وی افزود: کسی که بگوید شهید مرده خودش مرده است و از حیات خبر ندارد.  شهید یک موجود فرا زمانی فرامکانی و فراجناحی است.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه کسی که غیر خدا معامله کرد نابود شد، تصریح کرد : جاذبه شهید باعث می شود  که ما اینجا جمع شده ایم و این راه، راه عزت و استقلال است و دنبال عزت را بگیرید تا به قدرت و استقلال برسید. شما استقلال و عزت و پیشرفت علمی را حفظ کنید. امروز افتخار می کنیم که دانشگاه ها با شهادت عجینند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار