باهنر: سياست‌هاى ايران ارتباطى به انتخابات آمريكا ندارد

دبيركل جامعه اسلامى مهندسين گفت: ايران همواره مواضع خود را دنبال خواهد كرد و سياست هاى ما در عرصه جهانى و منطقه ارتباطى به انتخابات امريكا ندارد.

باهنر: سياست هاى ايران ارتباطى به انتخابات آمريكا نداردبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ "محمدرضا باهنر" دبيركل جامعه اسلامى مهندسين در جلسه ماهانه جام با اشاره به وقوع دو حادثه ناگوار براى هموطنانمان اظهار داشت: شهادت زائرين اربعين در حله عراق تاسف بار بود كه در كنار راهپيمايي باشكوه مراسم اربعين اتفاق افتاد.

وی در ادامه افزود: گروه های تکفیری با شهادت زائران ايرانى زهر خود را ريختند، اميدواريم منطقه از لوث اين گروهك ها و دول مرتجع منطقه پاك شود.

وى با اشاره به تصادف دو قطار در سمنان گفت: امیدواریم با مسببان تصادف دو قطار در سمنان برخورد شود و نشان دهند تا چه حد جان آدم ها براى نظام جمهورى اسلامى ایران اهميت دارد.

باهنر با اشاره به جنگ هاى نيابتى در منطقه به سركردگى امريكا تصريح كرد: امريكا به کمک دلارهای آل سعود با راه انداختن جنگ هاى نيابتى در منطقه به بهانه مبارزه با تروريسم سعى داشت در منطقه ميخ قدرت خود را بكوبد اما شاهديم كه اين ميخ ها به تابوت رژيم صهيونيستى و آل سعود كوبيده شده است.

دبير كل جامعه اسلامى مهندسين در پايان با اشاره به موضع جمهورى اسلامى در قبال نتايج انتخابات رياست جمهورى امريكا گفت: موضع ايران مطابق فرمايش مقام معظم رهبرى نه خوشحال کننده و نه ناراحت کننده است، ايران همواره مواضع خود را دنبال خواهد كرد و سياست‌هاى ما در عرصه جهانى و منطقه ارتباطى به انتخابات امريكا ندارد.

انتهاى پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار