اصفهان؛

اصلاح روشنايي زيرگذر ميدان امام علي(ع) ظرف 3 ماه آينده

مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اصفهان از اجراي طرح اصلاح روشنايي زيرگذر ميدان امام علي(ع) شهر اصفهان و بهره برداري از آن تا 3 ماه آينده خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدي بقايي با بیان این خبر اظهارکرد: استفاده از تكنولوژي روز در تامين روشنايي استاندارد براي زيرگذر ميدان امام علي (ع) كه روزانه حجم زيادی از ترددهاي درون شهري را به خود اختصاص مي دهد امسال در دستور كار سازمان زيباسازي شهرداري اصفهان قرار گرفت.
وي بيان كرد: با توجه به كمبود نور كافي در زيرگذر ميدان امام علي (ع)، اصلاح روشنايي اين زيرگذر با هدف تامين روشنايي ترافيكي با شدت نور مناسب از سوي سازمان زيباسازي و با همكاري منطقه 3 شهرداري اصفهان انجام مي شود.
وي با بيان اينكه در قالب اجراي اين طرح تمامي چراغ هاي پرمصرف موجود در اين زيرگذر حذف و لامپ هاي LED جايگزين آن مي شود، ادامه داد: اين نوع لامپ ها بسيار كم مصرف است و در مجموع برخلاف افزايش تعداد پروژكتورها در اين پروژه، مصرف انرژي برق كاهش قابل توجهي خواهد داشت.
مديرعامل سازمان زيباسازي شهرداري اصفهان افزود: بر اساس قراردادی که با پيمانكار مربوطه منعقد شده، اين طرح در آينده نزديك اجرا مي شود و ظرف 3 ماه آينده به بهره برداري خواهد رسيد.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.