محلول‌های ضدعفونی در ترمینال تبریز نصب می‌شود/ پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با رعایت بهداشت

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: محلول‌های ضدعفونی کننده جهت استفاده مسافران در محل پایانه‌های مسافربری شهرداری تبریز نصب می‌شود.

محلول‌های ضدعفونی در ترمینال تبریز نصب می‌شود/ پیشگیری از شیوع ویروس کرونا با رعایت بهداشتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز ،شهرام دبیری رئیس شورای اسلامی شهر تبریز ، امروز در بازدید از محل پایانه‌های مسافربری مرکزی تبریز از نزدیک در جریان غربالگری و تب سنجی مسافران ورودی و خروجی و همچنین عملیات ضدعفونی این محل قرار گرفت.

اوبا اشاره به اقدامات انجام یافته در خصوص پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در سازمان پایانه‌های مرکزی تبریز، اظهار کرد: از مهندس عادلی مدیرعامل سازمان و همکاران ایشان بابت زحماتشان در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا تشکر می‌کنم و به نظر من اقداماتی که در این راستا باید انجام می‌یافت، توسط همکاران سازمان پایانه‌ها انجام شده است.

او ادامه داد: در محل ترمینال تبریز، تمامی مسافران ورودی و خروجی زیرنظر اکیپ مرکز بهداشت شهرستان تبریز تب سنجی می‌شوند و افراد مشکوک به ویروس، به بیمارستان‌ها فرستاده می‌شوند.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز عنوان کرد: ضد عفونی این محل هر هشت ساعت یک بار انجام می‌شود که می‌تواند محل را از وجود ویروس ضد عفونی کند.

او افزود: جهت رفاه حال و استفاده مسافران، به زودی محلول‌های ضدعفونی کننده دست نیز در محل سالن ترمینال تبریز نصب می‌شود.

دبیری گفت: امیدواریم با اتخاذ و عملیاتی کردن چنین روش‌هایی و همچنین رعایت بهداشت فردی و عمومی بتوانیم از شیوع ویروس کرونا پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار