وزیر راه وشهرسازی به مجلس احضار شد

نائب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی گفت: به سبب تعطیلی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری ،حضور و پاسخگویی وزیر راه و شهرسازی هفته آینده صورت می پذیرد.

علیم یارمحمدی نائب رئیس اول کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  خبرنگار راه و شهرسازی  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص حادثه برخورد قطار تبریز-مشهد، اظهار داشت: سهل انگاری نیروی انسانی و مدیریتی شرکت راه آهن سبب بروز این فاجعه شده است که قطعا در پی آن بالاترین مسئول این دستگاه، وزیر راه و شهرسازی به مجلس احضار خواهد شد.

وی در ادامه با اعلام خبر اعزام هیئتی از این کمیسیون به منطقه حادثه اظهار داشت: هیئتی به سرپرستی رئیس کمیسیون عمران عازم محل حادثه شدند تا به بررسی دقیق این حادثه بپردازند. پس از بررسی ابعاد فنی- مهندسی این حادثه گزارش کامل آن تا اوایل هفته آینده تقدیم هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی خواهد شد. 

این عضو کمیسیون عمران شورای اسلامی یادآور شد: به دلیل تعطیلی مجلس شورای اسلامی در هفته جاری احضار وزیر و بررسی دقیق این حادثه در کمیسیون های تخصصی از روز یک شنبه هفته آینده کلید خواهد خورد و تا آن زمان اعضا به جمع آوری اطلاعات و جزئیات می پردازند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان،  ساعت ۷:۴۵ صبح روز جمعه قطار تبریز- مشهد در محور سمنان – دامغان در ایستگاه هفت خوان در ناحیه راه آهن شمال شرق کشور برخورد کردند.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار