لرستان؛

اضافه شدن دو رشته جدید کارشناسی به دانشکده پرستاری الیگودرز

رئیس دانشکده پرستاری الیگودرز گفت: پذیرش دانشجو در دو رشته جدید ظرف چند ماه آینده دردانشکده پرستاری الیگودرز آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ؛ میری گفت : در این راستا رشته فوریتهای پزشکی در بهمن ماه سال جاری در مقطع کارشناسی دانشجو می پذیرد.

وی افزود : علاوه بر این به استناد رای صادره در دویست و پنجاه و ششمین جلسه شورای گسترش دانشگاه های علوم پزشکی کشور با راه اندازی رشته اتاق عمل و فوریتهای در مقطع کارشناسی به دانشکده پرستاری الیگودرز موافقت شد که از مهر سال 1396 دراین رشته دانشجو می پذیریم .

میری گفت:طبق آیین نامه مصوب پذیرش دانشجو با 15 نفر شروع می شود و تا 120 دانشجو در هر رشته افزایش می یابد که امیدواریم جوابگوی نیاز استان باشیم .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر تنها یک رشته پرستاری در این دانشکده تدریس می شود افزود:دانشجویان این دانشکده 120 نفر هستند که با افزایش رشته های جدید مکان فعلی دانشکده جوابگو نیست .

رئیس دانشکده پرستاری الیگودرز با اشاره به در دست ساخت بودن ساختمان جدید دانشکده پرستاری الیگودرز گفت :این پروژه تا مر حله94 در صد پیشرفت فیزیکی پیش رفته است که امیدواریم باتامین اعتبار بزودی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گیرد .

با پذیرش دانشجوی اتاق عمل و فوریتهای پزشکی در مقطع کارشناسی ،پذیرش دانشجو در این رشته ها در لرستان در انحصار الیگودرز خواهد بود .

انتهای پیام /م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.