کرمانشاه؛

تفکر بسیجی کارگشای مشکلات

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: اگر تفکر بسیجی به معنای کلمه در کارها و فعالیت های سازمان به کار گرفته شود ، کارگشا خواهد بود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛سید نعمت اله حقیقی گفت:سازمان در مسیر درستی حرکت می کنیم زیرا نگاه و تفکر بسیجی  به ما کمک خواهد کرد که مشکلات را از سر راه برداریم .

وی گفت: امروز تنها با کار و تلاش شبانه روزی می توانیم مشکلات موجود را حل کنیم و سازمان صنعت، و معدن و تجارت به عنوان یک نهاد پویا ، و تلاش گر که پرچم دار اقتصاد مقاومتی است می تواند در این زمینه نقش آفرینی کند .

وی در ادامه تصریح کرد : در اقتصاد مقاومتی که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده و جزء دغدغه های دولت خدمت گزار است باید به سمتی حرکت کنیم که علاه بر بهبود وضعیت معیشتی مردم مشکلات بی کاری این استان را نیز حل کنیم و این کارها تنها با تفکر و نگاه بسیجی به مسایل پیش روی امکان پذیر است .

دکتر حقیقی در ادامه آمریکا را به عنوان بزرگ ترین مشکل کشور عنوان کرد و افزود : از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، کشور آمریکا و متحدانش، ظالمانه ترین تحریم ها را علیه ایران به کار بردند و در همان ابتدا ایران را دچار جنگ تحمیلی نمودند و در آن زمان همان بسیج و تفکر بسیجی بود که نگذاشت حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی به دست بیگانگان بیفتد که این موضوع در تاریخ جنگ های دنیا بی سابقه است و امروز هم پاشنه آشیل ایران و عامل ایجاد تفرقه در دنیا کشور آمریکا است .

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.