کرمان؛

استقبال از شهدای گمنام در کرمان

پیکر مطهر 10شهید گمنام از فرودگاه کرمان و در مسیر بلوار جمهوری اسلامی، میدان آزادی، خیابان شهید بهشتی، خیابان شریعتی، چهارراه کاظمی، خیابان فلسطین، میدان بسیج و شورا و در نهایت تا حسینیه ثارالله تشییع خودرویی شد.

استقبال از شهدای گمنام در کرمانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مراسم وداع با این شهدا بعد از نماز مغرب و عشاء امشب در حسینیه ثارالله شهر کرمان برگزار می‌شود.

مهدی ابوالحسنی مدیرکل حفظ آثار ونشرارزش های دفاع مقدس استان  در مورد محل دفن شهدای گمنام جدید میهمان استان  گفت: سه شهید در ماهان، سه شهید در زهکلوت رودبار جنوب، دو شهید در اندوهجرد و دو شهید در شهر نگار بردسیر دفن می‌شوند.

وی تصریح کرد: شهید 17 ساله که در عملیات والفجر و در منطقه فکه در تاریخ دوم فروردین 1362 به شهادت رسیده و شهید 26 ساله که در عملیات خیبر در محل جزیره مجنون در تاریخ سوم اسفند 1362 به شهادت رسیده‌اند، در شهر نگار دفن می‌شوند.

ابوالحسنی اظهار کرد: شهدای زهکلوت متعلق به عملیات والفجر یک در منطقه فکه در تاریخ 21 فروردین 1362 در سن 17 سالگی و دیگری در سن 29 سالگی در عملیات والفجر 8 در منطقه فاو در تاریخ 20 بهمن ماه سال 1364 به شهادت رسیده‌اند.

وی تصریح کرد: همچنین یک شهید 17 ساله که در عملیات خیبر در جزیره مجنون در تاریخ سوم اسفندماه 1362 به شهادت رسیده در زهکلوت به خاک سپرده خواهد شد.

ابوالحسنی گفت: شهید گمنام 22 ساله در عملیات کربلای چهار که در جزیره ام‌الرصاص در تاریخ سوم دی ماه 1365 به شهادت رسیده، شهید دیگر در تاریخ سوم اسفند ماه 1362 در جزیره مجنون در عملیات خیبر در سن 18 سالگی به شهادت رسیده و شهید گمنام دیگر که در سن 24 سالگی در عملیات والفجر یک در محل فکه در تاریخ 21 فروردین سال 1362 به شهادت رسیده‌اند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمان اظهار داشت: شهید گمنام 32 ساله که در عملیات خیبر در جزیره مجنون در تاریخ سوم اسفند ماه 1362 و شهید دیگر در سن 19 سالگی در تاریخ 21 فروردین ماه 1362 در عملیات والفجر یک در منطقه فکه به شهادت رسیده‌اند در اندوهجرد دفن می‌شوند.

انتهای پیام/ ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.