رقابت های کاراته قهرمانی آسیا؛

يك طلا و 3 برنز از آن پسران کاراته کا

تيم ملی نوجوانان پسر کاراته يك طلا و 3 برنز از رقابت های آسيايی اندونزی كسب كرد.

يك طلا و 3 برنز از آن پسران کاراته کا
به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نقل از فدراسيون كاراته، تيم ملی نوجوانان پسر كه در روز نخست پانزدهمین دوره پیكارهای كاراته قهرمانی آسیا در اندونزی به میدان رفت با یك مدال طلا و 3 برنز به كار خود پایان داد.

در وزن 70+كیلوگرم، نوید محمدی نمایندگان هند و اندونزی را از پیش رو برداشت و در فینال هم موفق شد حریفی از كشور ژاپن را شكست دهد و به مدال طلا دست یابد.

در وزن 52-كیلوگرم، مرتضی نعمتی، ابتدا حریفی از اردن را مغلوب كرد. در مبارزه دوم برابر كاراته كایی از ژاپن قرار گرفت و پس از تساوی در وقت قانونی مبارزه با رای داوران در هانتی شكست خورد و راهی جدول شانس مجدد شد. وی در این مرحله حریفانی از چین تایپه و تایلند را برد و به مدال برنز رسید.

در وزن 57-كیلوگرم، مهرداد مستحسن در مبارزه نخست نتیجه را به نماینده ای كشور ژاپن واگذار كرد و با توجه راهیابی این كارته به دیدار فینال مستحسن هم در رپه شارژ مقابل حریفی از چین تایپه ایستاد و پس از تساوی در وقت قانونی در هانتی پیروز شد و صاحب مدال برنز گردید.

در وزن 63-كیلوگرم، حسین صالحی پور، كاراته كاهای ویتنام و هند را برد و در دیدار سوم برابر نماینده كشور عربستان شكست خورد و با راهیابی كاراته كا عربستانی به دیدار فینال، صالحی پور در رپه شارژ موفق شد نماینده قزاقستان را شكست دهد و به مدال برنز برسد.

در وزن 70-كیلوگرم، امیررضا خوش رفتار در نخستین مبارزه مقابل نماینده ویتنام شكست خورد و در رپه شارژ هم نتیجه را به نماینده ژاپن واگذار كرد و از رسیدن به مدال بازماند.

پانزدهمین دوره رقابت های کاراته قهرمانی آسیا از امروز پنجم آذرماه به میزبانی اندونزی آغاز شده و تا هفتم آذرماه ادامه دارد.


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار