قم؛

آیت الله موسوی اردبیلی یار و همراه همیشگی امام بود

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی،درخطبه های نماز جمعه قم با اشاره به این که آیت الله موسوی اردبیلی یار و همراه همیشگی امام بود،گفت:ایشان علاوه بر تلاش‌های علمی و فقهی در عرصه مسئولیت‌پذیری خدمات ارزنده‌ای ازخودبرجای گذاشتند.


به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از قم؛حجت الاسلام والمسلمین سعیدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه که در مصلی قدس قم برگزار شد،به با اشاره به این که آیت الله موسوی اردبیلی یار و همراه همیشگی امام بود،گفت:ایشان علاوه بر تلاش‌های علمی و فقهی در عرصه مسئولیت‌پذیری خدمات ارزنده‌ای ازخودبرجای گذاشتند.

وی درخصوص  راهپیمایی با شکوه اربعین افزود: حرکاتی که از روی بصیرت مردم باشد برنامه‌هایی همراه با ولایتمداری و اعتقاد مردم گره خورده است که مراسم باشکوه اربعین نیز برخاسته از روحیه ایثار و جهاد است.
 
تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت (س) تصریح  کرد: انقلاب اسلام براساس روحیه ایثار و جهاد و بسیجی به پیروزی رسید و پس از آن رشد و توسعه علمی و فرهنگی کشور با این روحیه به دست آمد.
 
وی با تاکید براینکه تهدیدها و تحریم‌ها بر روحیه بسیجی بی‌اثر است عنوان کرد: حرکت بسیجی بر سه اصل ایمان، جهاد و بصیرت انجام می‌شود، صدور این روحیه بود که حزب الله توانست از نظر فرهنگی، اعتقادی و رزمی اسرائیل متجاوز را زمین‌گیر کرد و طعم تلخ شکست جنگ 33 روزه در کام صهیونیست‌ها ماند.
 
حجت الاسلام والمسلمین  سعیدی با اشاره به اینکه نیروهای حشد الشعبی نیز با روحیه بسیج بر داعش مسلط شد خاطرنشان کرد: بسیج باید با روحیه ایمان، جهاد و بصیرت در مقابل دشمنان خود را مجهز کنند چرا که دشمنان به دنبال ترویج روحیه یاس و ناامیدی در کشور هستند.
 
خطیب جمعه قم خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب با همین روحیه در مقابل امریکا ایستاد و فرمودند در صورت تخطی آمریکا در نقض برجام در برابر آن‌ها واکنش نشان خواهد داد، همه مستکبران جهان بدانند جمهوری اسلامی ایران با اتکا به قدرت الهی و باور حضور مردم امروز به مرحله‌ای رسیده که از هیچ قدرتی در دنیا هراس ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه اهل بیت (ع) همواره در برخورد با خاطیان قاطع بودند بیان کرد: مسئولان نظام اسلامی باید در برخورد با مفسدان اقتصادی اعم از افراد دانه‌درشت و دانه‌ریز خطاکار قاطعانه برخورد کنند و این درسی است که باید از سیره اهل‌بیت (ع) الگو بگیریم.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار