اعتصاب کارمندان حمل و نقل، راه آهن و دادگستری ایتالیا

کارمندان بخش‌های حمل‌ونقل عمومی، راه‌آهن و دادگستری ایتالیا اعتصاب کردند.

اعتصاب کارمندان حمل و نقل، راه آهن و دادگستری ایتالیا
به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روزنامه ایتالیایی کوریر دلا سرا، کارمندان حمل‌ونقل عمومی، راه‌آهن وبخش دادگستری ایتالیا امروز (جمعه) اعتصاب سراسری اعلام کردند.

چندین اتحادیه خواستار برگزاری این اعتصاب شده بودند که هدف آن حمایت از حقوق کارگران است. 

 اعتصاب کارمندان راه آهن با تعلیق حرکت قطارهای منطقه‌ای  در نیمه جمعه شب به وقت محلی ایتالیا آغاز شد و انتظار می‌رود تا ساعت 9 شب به وقت محلی نیز ادامه پیدا کند، اما به مسافران اطمینان داده شده که در فاصله زمانی شش تا 9 صبح و شش تا نه شب جمعه به وقت محلی می‌توانند از خدمات راه آهن استفاده کنند.   

شرکت ترنیتالیا، اپراتور این قطارها اعلام کرده است که در طول اعتصاب قطارهای پرسرعت و قطارهایی که مسافت طولانی را می‌پیمایند و قطارهای سریع‌السیر فرودگاه از ایستگاه ترمینی رم تا فرودگاه فیومیسینو طبق معمول به کار خود ادامه می‌دهند. 

کارمندان بخش حمل‌ونقل عمومی دربرخی شهرهای ایتالیا دست به اعتصاب زده‌اند. اتوبوس‌ها، مترو و قطارهای محلی نیز ارائه خدمات را برای بخش اعظمی از امروز در رم به حالت تعلیق درآورده‌اند. 

به نظر میرسد این اعتصاب بر شهرهای لیگوریا و پیمونت را که طی روزهای گذشته در معرض سیل و شرایط نامساعد جوی بوده‌اند‌، تاثیری نخواهد داشت.

همچنین کارمندان بخش دادگستری ایتالیا نیز به این اعتصاب سراسری خواهند پیوست و دفتر دادستانی و دادگاه‌های ایتالیا امروز بسته خواهد بود.

در ماه اکتبر چندین اتحادیه در ایتالیا در واکنش به تغییراتی در ساعات کاری و افزایش سن بازنشستگی خواستار اعتصاب کارگران راه آهن شدند.  



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار