لیگ اروپا

منچستریونایتد 4 فاینورد 0/انتقام شیاطین از فاینورد

در پنجمین دور از بازی های مرحله گروهی لیگ اروپا منچستریونایتد موفق شد با چهار گل فاینورد را مغلوب کردند.

 به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در پنجمین دور از  بازی های مرحله گروهی لیگ اروپا منچستریونایتد موفق شد تا در ورزشگاه اولدترافورد انتقام شکست برابر فاینورد در دیدار رفت را بگیرد و با چهار گل این تیم را مغلوب کردند.

دقیقه 35 یونایتد به گل اول رسید. روی یک پرتاب دستی در زمین خودی، رونی در کناره های خط زمین صاحب توپ شد و  توپ را به ابراهیموویچ پاس داد؛ زلاتان نیز با پاسی چیپ دوباره رونی را صاحب توپ کرد و او هم با ضربه ای چیپ و نرم، حساب کار را 1-0 کرد.

دقیقه 69 ماتا گل دوم را هم زد .کربک پس از توپ ربایی آن را به زلاتان رساند و او هم در فضای خالی رونی را پیدا کرد؛ کاپیتان منچستری پاسی عرضی ا به خوان ماتا داد تا این هافبک اسپانیایی بار دیگر برای تیمش گلزنی کند.

دقیقه 74روی حرکت رشفورد از سمت چپ، ابراهیموویچ لب خط صاحب توپ شد و پاس او به محوطه شش قدم حریف با اشتباه برد جونز دروازه بان فاینورد وارد دروازه شد تا گل سوم گل به خودی باشد.

دقیقه 2+90 پاس رو به بیرون والنسیا در کناره های خط عرضی زمین پشت محوطه جریمه به جسی لینگارد رسید و او هم با ضربه پای چپی زیبا حساب کار را چهار بر صفر کرد.

با این پیروزی منچستریونایتد 9 امتیازی شد و بالاتر از فاینورد 7 امتیازی، در رتبه دوم گروه قرار گرفت. با توجه به اینکه در آخرین دیدار باید مصاف زوریا بروند، کار راحت تری برای صعود نسبت به فاینورد دارند که در آخرین دیدار مرحله گروهی باید از فنرباغچه پذیرایی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار