ساری؛

دانش آموزان کتابخوان در صف مسابقه

25 هزار دانش آموز مازندرانی در مسابقه کتابخوانی شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،محمد شعبانی معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش مازندران گفت: در مسابقه کتابخوانی بیش از 25 هزار نفر از دانش آموزان دوره های مختلف تحصیلی شرکت می کنند.

وی افزود: برای ترویج رشد همه جانبه فرهنگ کتاب و کتابخوانی با همکاری ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز کتابخانه های عمومی استان مسابقه سراسرس کتابخوانی برای دانش آموزان هر 3دوره تحصیلی با عنوان ایران می خواند برگزار می شود.

معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش مازندران گفت: طرح ملی 50 هزار نمایشگاه در 50 هزار مدرسه فرصتی ارزشمند برای ترویج کتاب و کتابخوانی است.

محمد شعبانی افزود: دوره نوزدهم این نمایشگاه از 24 آبان ماه امسال در بیش از هزار مدرسه استان در حال برگزاری است و از رشد چشمگیری نسبت به سال گذشته برخوردار است.

وی گفت : هزار و300 عنوان از تازه های کتاب در قالب 83 هزار و186جلد رونمایی شد.

معاون پرورشی اداره کل آموزش وپرورش مازندران گفت: دانش آموزانی که براساس این طرح موفق به تهیه کتاب شده اند می توانند خلاصه این کتاب و یا هر کتابی را که به تازگی مطالعه کرده اند را در برگه ویژه ای که به همین منظور چاپ و در اختیار آنان است بنویسند و تا تاریخ 20 آذرماه به مدیران مدارس تحویل دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار