در پایان رقابت های کشتی آزاد جام جايزه بزرگ آذربايجان:

نصیری،گلیج،محمدی و محبی برنزی شدند

در رقابت های بين المللي كشتی آزاد جايزه بزرگ جام حيدر علی اف آذربايجان که امروز (پنج شنبه) در شهر باكو به پایان رسید تیم ایران صاحب چهار مدال برنز شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تيم ايران با 7 كشتي گير در اين رقابت ها حضور يافته بود كه  ميثم نصيری، مجتبی گليج، امير محمدی و يداله محبی صاحب مدال برنز شدند.

نتايج نمايندگان كشورمان تاكنون به شرح زير است:

در وزن 57 كيلوگرم رضا اطری در كشتی نخست رستم آمپار از روسيه را با نتيجه 8 بر 8 شكست داد. وی در دور دوم  مقابل آنتونی راموس از آمريكا با نتيجه 3 بر 2 به پيروزی رسيد و به مرحله نيمه نهايي راه يافت. اطری در اين مرحله مقابل نريمان اسرافيلوف دارنده مدال برنز جهان و قهرمان اروپا از روسيه با نتيجه 12 بر 2 شكست خورد و راهی ديدار رده بندی شد. وی در اين ديدار با نتیجه ده بر صفر مقابل يوكی تاكاهاشی از ژاپن باخت و پنجم شد.

ايمان صادقی در وزن 61 كيلوگرم مقابل علی رحیم زاده از آذربايجان 10 بر صفر مغلوب شد و با توجه به شكست اين حريف در دور بعد صادقی از دور رقابت ها كنار رفت.

در وزن 65 كيلوگرم ميثم نصيری مقابل ماگومد مسلم اف از آذربايجان با نتيجه 5 بر 2 به پيروزی رسيد. وی در دور بعد مقابل ماگومد قربان علي اف دارنده مدال برنز جهان از روسيه با نتيجه 6 بر 5 شكست خورد اما با حضور اين حريف روس در ديدار فينال، نصيری به ديدار رده بندی رفت و با شکست 9 بر 2 ميرژان آشيروف از قزاقستان صاحب مدال برنز شد.

جمال عبادي در وزن 70 كيلوگرم مقابل ديميتری باسيلاشويلي از آذربايجان با نتيجه 7 بر 2 به پيروزی رسيد. وی در دور دوم مقابل ماگومدمراد گاجيف قهرمان اروپا از لهستان با نتيجه 6 بر 2 شكست خورد و با شكست اين حريف روسی الاصل تيم لهستان مقابل كاسيموف روس، عبادی از دور رقابت ها كنار رفت. 

در وزن 86 كيلوگرم مجتبی گليج در دور نخست با نتيجه 13 بر 2 بيلي والدز از دومينيكن را مغلوب كرد. وي در دور بعد مقابل پول ادينسون از پرو با نتيجه 4 بر صفر به پيروزی رسيد اما در دور سوم و در مرحله نيمه نهايي مقابل آنزور اوريشف قهرمان اروپا از روسيه با نتيجه 7 بر 6 شكست خورد و راهی دیدار رده بندی شد. گليج در اين ديدار مقابل الكساندر گوستيف از آذربايجان با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و به مدال برنز رسید.

امير محمدي در وزن 97 كيلوگرم پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتيجه 6 بر صفر مقابل ميشل مانيا از روماني به پيروزی رسيد. وی در مرحله نيمه نهايی مقابل مصاف عبدالسلام گاديسوف قهرمان جهان از روسيه با نتيجه 6 بر صفر شكست خورد و به ديدار رده بندی رفت. محمدی در اين ديدار مقابل بك دولت آلمنتای از قزاقستان 8 بر 5 پیروز شد و صاحب مدال برنز شد.

 در وزن 125 كيلوگرم يداله محبی پس از استراحت در دور اول در دور دوم مقابل گنو پتریاشویلی دارنده مدال برنز المپيك و جهان از گرجستان با نتيجه 7 بر 4 شكست خورد و با توجه به حضور اين حريف گرجي در ديدار فينال، محبی به ديدار رده بندي راه يافت. وی در اين ديدار مقابل كمال  عبدالمطلب از مصر با نتیجه 4 بر صفر پیروز شد و چهارمین مدال برنز تیم ایران را در این رقابت ها به دست آورد.

مسابقات كشتي زنان فردا و رقابت هاي كشتي فرنگي نيز روز شنبه برگزار مي شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار