اصفهان؛

حضور شطرنج بازان شهرضایی در مسابقات آماتورهای آسیا

رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا گفت: شطرنج بازان شهرضایی در رقابت های آسیایی این رشته ورزشی که با حضور 9 کشور به میزبانی اصفهان برگزار شد، شرکت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی نقی انصاری عنوان کرد: رقابت های شطرنج قهرمانی آماتورهای آسیا ۲۰۱۶ با شرکت 280 شطرنج باز شامل ۲۳۷ بازیکن در بخش آزاد و ۴۳ بازیکن در بخش بانوان از 9 کشور به میزبانی استان اصفهان برگزار شد.
وی با اشاره به رقابت ورزشکارانی با ریتینگ زیر 2100 در این رقابتها اظهار کرد: در این مسابقات 5 ورزشکار خانم و 9 نفر ورزشکار آقا  از شهرضا حضور داشتند.
رییس اداره ورزش و جوانان شهرضا در بخش دیگری از سخنان خود، از برتری تیم پایا زرین شهرضا در مرحله نخست لیگ واترپلوی زیر 14 سال استان اصفهان خبر داد و افزود: مرحله اول لیگ واترپلوی زیر 14 سال استان اصفهان در محل استخر انقلاب اصفهان برگزار شد که در این مرحله تیم « پایا رزین» شهرضا با امتیاز 7 بر 1 در مقابل تیم فولاد مبارکه سپاهان به برتری رسید.
انصاری ادامه داد: مرحله اول لیگ واتر پلوی زیر17 سال کشور در استخر آزادی تهران برگزار شد
استان اصفهان برای نخستین بار با حضور دو تیم «توکا فولاد اصفهان» و «پایا زرین شهرضا» در این رقابتها حاضر شد، که این تیمها در پایان مرحله نخست موفق به کسب عنوان سوم شدند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.