قم؛

دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم با حضور در حرم مطهر با حجت الاسلام والمسلمین سعیدی،تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، دکتر ایرانی خواه در این دیدار ضمن ابلاغ تبریک خود و وزیر بهداشت به حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در خصوص تمدید حکم تولیت آستان مقدس گفت: خدمت در شهر قم یک افتخار بزرگ به شمار می رود که امیدواریم همه بتوانیم خادم این آستان مقدس باشیم.

وی در ادامه به اجرای طرح تحول نظام سلامت در کشور و برکات آن اشاره کرد و گفت: در قالب اجرای این طرح اقدامات بسیاری در امر بهداشت و درمان رخ داد که به عنوان یک انقلاب می توان از آن یاد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه بارها و بارها از برکات این طرح سخن گفته اند و خود مردم عزیز نیز شاهد خدمات گسترده طرح تحول هستند که شاهد رضایت آنها هستیم.

دکتر ایرانی خواه تاکید کرد: متاسفانه یک عده با اهداف سیاسی درحال خدشه وارد کردن به این طرح عظیم هستند که از دوستداران نظام انتظار داریم اجازه ندهند این حرکت عظیم با نگاه های نازل دچار خدشه شود.

وی گفت: یکی از مشکلات ما سازمان های بیمه گر هستند که به دلیل طلب بیش از 150 میلیارد تومانی که از آنها داریم نتوانسته ایم کارانه پزشکان و پرستاران را طی 10 ماه گذشته پرداخت کنیم.

در این دیدار همچنین حجت الاسلام والمسلمین سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ضمن قدردانی از تلاش های جامعه پزشکی گفت: پزشکان همواره خدمات گسترده ای را در جامعه ارائه می کنند و همواره قدردان زحمات آنها هستیم.

وی افزود: فردی همانند دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر محترم بهداشت در راس این کار و همچنین طرح تحول حضور دارند و این چنین ایثارگرانه اقدام به فعالیت می کند و در تعجب هستم که چرا اینگونه با وی رفتار می شود.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) گفت: عده ای روی شاخه نشسته و در حال بریدن شاخه هستند که امیدواریم با دعای مومنین و اقدامات شاسته دولتمردان این مشکلات برطرف شود. 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.