کرمانشاه؛

مخالفت با استعفای رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، گفت: علی رغم تلاش بسیاری که برای جلب موافقت وزیر با استعفایم انجام دادم، ایشان با استعفایم مخالفت کردند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ کریم گفت: در کرمانشاه افراد، بیشتر از عامه جامعه مهم هستند و فشار بسیاری وارد می‌کنند که بر اساس میل برخی افراد کارها پیش برود و در این میان، عامه جامعه اهمیتی ندارند.

وی تصریح کرد: این فشارها موجب شد تا استعفای خود را به وزیر بهداشت بدهم و تاکنون نیز بسیار تلاش کردم که با این استعفا موافقت شود اما متاسفانه وزیر بهداشت موافقت نکردند.

کریم با بیان اینکه در کنار من به عنوان رییس دانشگاه، سایر پرسنل دانشگاه نیز از این فشارها دچار آسیب شده‌اند، گفت: هدف اصلی من از استعفا این بود که فشار این افراد را بر پرسنل دانشگاه کم کنم و به نوعی این‌ها را نجات دهم که متاسفانه با استعفای من موافقت نشد.

وی تصریح کرد: واقعا آدم از این فشارها می‌برد و خسته می‌شود و وجود این افراد انگیزه کار در استان را می گیرد و امیدوارم دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بتواند با پرسنل خوبی که دارد با موفقیت به راه خود ادامه داده و برنامه‌ها را به ثمر برساند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.