اردبیل؛

شنیدن نوای مرحوم مؤذن‌زاده اردبیلی دل هر انسانی را متحیر می‌کرد

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت : شنیدن نوای مرحوم موذن زاده اردبیلی دل هرانسانی را متحیر می کرد و امروز این نوای دلنشین استاد موذن زاده اردبیلی برای همیشه ماندگارخواهدشد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ در پیامی صابر ماهانی مسئول بسیج دانش آموزی کشور درگذشت استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی به عموم حسینیان شهر دارالارشاد اردبیل وملت ایران تسلیت گفت.

دراین پیام آمده است : درگذشت استاد سلیم مؤذن زاده اردبیلی ضایعه‌ای بسیار بزرگ برای ملت ایران بود و درگذشت این شخصیت والامقام همگان را متاثر کرد و ما امروز در غم از دست دادن استاد موذن‌زاده اردبیلی به سوگ نشسته‌ایم.

مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی و برادر مرحوم ایشان استاد رحیم موذن زاده هر دو شخصیتی بسیار بزرگ و والامقام بودند، شهرت و آوازه این دو شخصیت و بزرگ و حسینی و مداح بزرگ وخادم الحسینی در دنیا بی‌نظیر بود که بارها با صدا و آوای دلنشین خود همگان را مجذوب می‌کرد.

در پیام مسوول بسیج دانش آموزی کشور آمده است استاد موذن‌زاده اردبیلی تمامی عمر خود را در راه مدیحه‌سرایی در آستانه ماه محرم، تاسوعا وعاشورای حسینی صرف کرد و این شخصیت والامقام برای همیشه در دلهای مردم ایران ماندگار می‌شود چرا که شعرها و مداحی های این استاد فراموش‌نشدنی است.

ما این ضایعه بسیاربزرگ را ازطرف جامعه بسیج دانش آموزی تسلیت و تعزیت گفته و امروز در غم از دست دادن مرحوم استاد سلیم موذن‌زاده اردبیلی به سوگ نشسته‌ایم.

وی که حنجره خود را وقف سید الشهدا کرده بود بعد ازخدمت بی شائبه درترویج معارف دینی با لحن ونوای داوودی خود به دیار باقی شتافت روحش شاد و یادش گرامی باد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.