اصفهان؛

چالش های صنعت هتل داری ایران

مدیر گروه هتل داری آکور فرانسه ارایه خدمات غیر استاندارد هتل های ایرانی را یکی از مهمترین چالش های صنعت هتل داری این کشور دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،کریستوف لندیس (Cristophe Landais) در نشستی با نایب رییس اتاق بازرگانی گفت: خدمات هتل یکی از مهمترین ویژگی های یک هتل است که باید مورد توجه هتل داران ایرانی قرار گیرد که زمینه جذب گردشگران خارجی را فراهم می کند.

وی با اشاره به اینکه 4 هزار هتل در جهان از خدمات مدیریتی گروه آکور استفاده می کنند افزود: از این تعداد هتل مالکیت 30 درصد به این گروه تعلق دارد و 70 درصد آنها تحت انحصار و مدیریت اجرایی این گروه قرار گرفته است .

لندیس به فعالیت 17 ساله این گروه در امارت متحده عربی اشاره کرد و گفت: به تازگی دو هتل فرودگاه امام خمینی تحت مدیریت این گروه قرار گرفته است .

وی روند هتل سازی در ایران به ویژه در کلان شهرهای اصفهان ،مشهد و تهران را قابل توجه دانست و ادامه داد:گروه آکور آماده همکاری با مالکان این هتل ها برای استفاده از خدمات این گروه است .

مدیر گروه هتل داری آکور فرانسه ترکیب گردشگران خارجی اصفهان را اغلب اروپایی و آسیایی جنوب شرقی برشمرد و گفت: خدمات هتل ها باید متناسب با مهمانان هتل باشد.

مصطفی رناسی نایب ریس اتاق بازرگانی اصفهان هم در این نشست از آمادگی استان اصفهان در استفاده از تجربه این گروه هتل داری خبر داد و گفت:گردشگری به عنوان یکی از مزیت های اصلی استان اصفهان به شمار می آید و از این رو اتاق بازرگانی اصفهان بر این بخش تاکید ویژه ایی دارد.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار