گلمرادی در نطق میان دستور:

پول نفت خوزستان در جیب عده‌ای محدود است

نماینده ماهشهر گفت: دود نفت و گاز به چشم مردم خوزستان رفته و پول آن در جیب عده‌ای محدود می‌رود.

پول نفت خوزستان در جیب عده‌ای محدود است

به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علی گلمردای نماینده مردم بندر ماهشهر ضمن گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت: اقتدار ایران از جنس استکبارستیزی است.

وی ادامه داد: امروز دغدغه آمریکا با هویت‌های به ظاهر انتخاباتی، هراس از انقلاب اسلامی ایران است، این انقلاب از اهداف تهاجم دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود بنابراین سیاستمداران باید در عرصه بین‌المللی توجه داشته باشند که دشمنی میان دولت‌ها به دشمنی میان ملت‌ها تبدیل نشود.

نماینده مردم ماهشهر تصریح کرد: می‌بینیم که دشمن اقتصاد را نشانه گرفته و تصور می‌کند این موضوع نقطه ضعف ماست به همین دلیل مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی تأکید می‌کنند، به همین جهت خانه ملت ریل‌گذار تمهیدات لازم برای مجریان اقتصاد مقاومتی خواهد بود.

گلمرادی افزود: آقای رئیس جمهور جنوب خوزستان با ظرفیت‌های بی‌بدیل نفت و گاز پسوند جهانی دارد اما شامل تحریم‌های مدیریتی در داخل شده است.

وی تأکید کرد: در جنوب خوستان مدیران متخصص بومی را نادیده می‌گیرند و مدیر پروازی می‌فرستند، همچنین دود نفت و گاز به چشم مردم منطقه رفته و پول آن در جیب عده‌ای محدود می‌رود.

نماینده مردم ماهشهر در پایان خاطر نشان کرد: مردم جنوب خوزستان از امکانات بهداشتی، جاده استاندارد، تعطیلی سید صیادان و... رنج می‌برند و در انتظار برجام داخلی شما هستند که این موضوع جز اقدام و عمل انقلابی محقق نمی‌شود.

انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار