ساری،

نجات بیش از 100 سرنشین خودرو در برف

بیش از 100 سرنشین خودرو در جاده‌ های کجور نجات یافتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، امیرحسین عسگرزاده رئیس جمعیت هلال احمر نوشهر در حاشیه بازدید از روند امداد و نجات در جاده‌های بخش کجور گفت: در حال حاضر محورهای مواصلاتی باز هستند و تردد خودروها با رعایت اصول ایمنی و بستن زنجیر چرخ در حال جریان است.

وی افزود: نیروهای امداد و نجات هلال احمر بخش کجور نیز از دو شب گذشته تاکنون در جاده‌های مواضلاتی بخش کجور حضوری فعال و مستمر دارند و به خودروهای عبوری خدمات‌رسانی لازم را می ‌رسانند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نوشهر با اشاره به اعزام دو تیم پیشتیبانی از هلال احمر نوشهر به بخش کجور، گفت: در ادامه این خدمات، نیروهای پایگاه هلال احمر بخش کجور از شب گذشته تاکنون 25 خودرو و 110 سرنشین آن را از گرفتار شدن در برف و بوران در محورهای مواصلاتی بخش کوهستانی کجور رهاسازی و نجات دادند و اقدام به بستن زنجیر چرخ آن کردند.

عسگرزاده افزود: تاکنون در طول ارائه خدمات امداد و نجات جاده‌ای در محورهای مواصلاتی بخش کجور هیچ‌گونه مصدوم یا بیماری مشاهده نشد و خودروها به همراه سرنشینان آن در سلامت و امنیت کامل به سمت مقصدهای خود حرکت کردند.

وی گفت: نیروهای امداد و نجات پایگاه هلال احمر بخش کجور همچنان به ‌صورت شبانه ‌روزی در محورهای مهم و پرتردد بخش کجور حضوری فعال و مستمر دارند و خدمات لازم را به مسافران و رانندگان می ‌دهند.

وی گفت: رانندگان و گردشگرانی که قصد سفر به بخش کوهستانی کجور در غرب مازندران را دارند حتماً زنجیر چرخ و البسه گرم با خود به همراه داشته باشند و در طول مسیر نیز در صورت نیاز به کمک می‌توانند با شماره رایگان 112 تماس گرفته تا نیروهای امداد و نجات بلافاصله در محل حاضر و نسبت به امدادرسانی به آنها اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار