عبدالهی:منصوریان و صمد رفیق چندین ساله هستند/عنوان بعضی حواشی به دور از اخلاق است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:منصوریان و مرفاوی رفیق چندین ساله هستند و مطرح کردن برخی مسائل به دور از اخلاق است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان پس از اتفاقات و حواشی زیاد بازی دو تیم فوتبال استقلال و صبا در جام حذفی چه در داخل و چه در خارج زمین صمد مرفاوی سرمربی تیم صبا هنوز در مورد اتفاقات آن بازی به صحبت می پردازد.

سرمربی صبای قم در اظهارنظری عجیب معتقد است که آن خبرنگار که با وی درگیری لفظی پیدا کرد مامور منصوریان بوده است.

نصراله عبدالهی سرپرست تیم فوتبال استقلال در این خصوص به خبرنگار ما گفت:این مسئله برای من جای سوال دارد که چرا اصلا باید چنین صحبت هایی مطرح شود؟ اصلا که چی و برای چه موضوعی باید چنین اتفاقی رخ دهد؟ مربی ای که تیمش برده و بازی برای آن به اتمام رسیده برای چی باید چنین کاری را انجام دهد؟ درست است در مواقعی فرض بر این خواهیم گرفت که مربی از باخت تیمش ناراحت است و چنین کارهایی را انجام می دهد اما در مورد تیم منصوریان که بازی را برده چرا باید چنین صحبت هایی مطرح گردد.

وی ادامه داد: عنوان چنین مسائلی درست نیست و صحت ندارد. فکر می کنم این صحبت ها از روی ناراحتی مطرح شده چرا که صمد خودش استقلالی است و با منصوریان رفیق چندین ساله است، من معتقدم شاید کسی به اشتباه حرفی به مرفاوی زده باشد در غیر این صورت وی استقلالی است و هیچ گاه به فکر چنین حواشی نخواهد بود .عقل سلیم حکم می کند مربی ای که تیمش برده باشد به فکر حاشیه نباشد و اینکه گفته می شود فردی مامور شده، کذب است و این گونه مسائل در فوتبال به دور از اخلاق است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار