اصفهان؛

انقلابي گری شناسنامه اصلي بسيج است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج گلپایگان گفت: یکی از عوامل اصلی موفقیت کشور در عرصه های مختلف را حاکم شدن روحیه و تفکر بسیجی و عمل انقلابی دانست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام مردانی ضمن تسلیت ایام عزاداری آل الله و اربعین حسینی و گرامیداشت هفته بسیج اظهار داشت:
بسیج عامل صلابت و اقتدار ایران اسلامی و نیروی پر تلاش در راستای حفاظت و پاسداری از آرمان ها و اهداف والای انقلاب است.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحيه گلپایگان، نهاد انقلابی بسیج را ثمره اخلاص، بصیرت، معرفت، و توحید نشأت گرفته از اسلام و مکتب اهل بیت (علیهم السلام) و شجاعت و ایستادگی برگرفته از فرهنگ عاشورا در وجود حضرت امام خمینی (ره) دانست.

 وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای تجدید توان و تقویت روحیه بسیجی در سطح جامعه است، اظهار کرد: بسیج و بسیجی همواره مورد وثوق حضرت آقا بوده و این بالاترین و بهترین افتخار برای نیروهای بسیجی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحيه گلپایگان در ادامه افزود : بنا به فرموده مقام عظماي ولایت، بسیج شجره طیبه و نشانه قدرت الهی است و بسیج معجزه انقلاب و رکن محکمی برای انقلاب و مهم ترین و ماندگارترین یادگار امام راحل عظیم الشأن است.

حجت الاسلام مردانی:گره خوردن روحیه انقلابی و ایمان به خدا و ایستادگی در برابر کفار و استکبار جهانی با فرهنگ بسیجی را تحول آفرین دانست وگفت: مردم در نظام اسلامی با دیدگاه ها وسلایق مختلف زندگی می کنند اما همه آنها در مسئله ایمان به خدا و مبارزه با نظام سلطه که دو شاخصه مهم انقلابی گری هستند با یکدیگر مشترکند که این اشتراک دیدگاه، ضامن بقاء و صیانت از اسلام و انقلاب خواهد بود.

 وی با تأکید بر اینکه بسیج یک تشکل نظامی نیست تصریح کرد: بسیج یک شجره طیبه و برآمده از اخلاص و تدین مردم ولایت مدار و سد محکمی در برابر دشمنان و مستکبران عالم است.

 وی در پايان انقلابی گری و عمل انقلابی و ولایتمداری را سه شاخصه بارز بسیج دانست و افزود نیروی بسیج تنها در مسیر ولایت و رهبری گام بر می دارد و در حقیقت انقلابی گری و ولایتمداری شناسنامه اصلی بسیج است.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.