اردبیل؛

اصلاح نقاط حادثه‌خیز در سرچم

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از 11 نقطه حادثه‌خیز محور اردبیل ـ سرچم 6 نقطه تاکنون اصلاح شده و ایمنی لازم در آن تامین شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ علی رحمتی افزود: محور اردبیل ـ سرچم که از نقاط پرتردد و محور اصلی استان برای رسیدن به مرکز کشور است در سال‌های اخیر مورد توجه مسؤولان قرار گرفته به طوری که اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل تلاش می‌کند تا زمینه تردد ایمن و راحتی را در گذر از این مسیر فراهم کند.

وی با بیان اینکه 11 نقطه حادثه‌خیز در محور اردبیل ـ سرچم شناسایی شده است، گفت: ما تاکنون موفق شدیم 6 نقطه حادثه‌خیز را اصلاح کنیم و در بقیه موارد نیز اصلاح مسیر و ایمن‌سازی در حال انجام است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: از 11 نقطه حادثه‌خیز محور اردبیل ـ سرچم 6 نقطه تاکنون اصلاح شده و ایمنی لازم در آن تامین شده است.

رحمتی با بیان اینکه پارکینگ‌های این مسیر با پیشرفت 50 درصد و روشنایی تونل نیز در همه 11 تونل واقع در این مسیر به سرعت در حال انجام است، یادآور شد: امیدواریم با چهار خطه شدن این محور مسیر اردبیل ـ سرچم به یک مسیر ایمن و استانداردی تبدیل شود تا مشکلات ترددی را در این مسیر شاهد نباشیم.

وی عنوان کرد: پاسگاه پلیس راهی در این محل در حال احداث است که با استقرار پلیس در این مسیر به صورت دائمی بخشی از حوادث به حداقل خواهد رسید.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در ادامه اظهار کرد: از نظر ما محور اردبیل ـ سرچم ایمن و از شرایط مطلوب‌تری برخوردار خواهد شد و مشکلات پیش‌روی این مسیر نیز به تدریج قابل رفع خواهد بود.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.