زنجان؛

جنگ سایبری مهم ترین چالش پیش روی کشور

اگر زیر ساخت های قوی برای مقابله با جنگ سایبری را نداشته باشیم،دشمن پیروز این میدان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛استاندار زنجان با اشاره به آغاز هفته ی بسیج گفت: تشکیل بسیج یا ارتش بیست میلیونی قبل از آغاز جنگ تحمیلی از هشیاری معمار کبیر انقلاب خبر می دهد.

درویش امیری ادادمه داد:در دوران دفاع مقدس در جبهه های جنگ حق علیه باطل بسیج،ارتش،سپاه و سربازان گروه هایی بودند که در جبهه ها حضور داشتند و اگر نقش اساسی بسیج و مردم نبود شاید امروز تمامیت ارضی کشورمان را نداشتیم.

وی افزود:نسل چهارم انقلاب ارزش های دفاع مقدس و شهدا را لمس نخواهند کرد مگر این که ما ارزش های انقلاب را حفظ و به آنها منتقل کنیم.

استاندار زنجان با بیان این که حمله های سایبری مهم ترین چالش پیش روی ماست گفت:اگر زیر ساخت های این حوزه قوی نباشد در این جنگ توان مقابله با دشمن را نخواهیم داشت.

درویش امیری با اشاره به تهدیدات دشمن در حوزه ی جنگ سایبری گفت:رهبر فرزانه انقلاب در سال 82 دستور تشکیل سازمان پدافند غیر عامل را دادند تا در دوران حمله ی سایبری قوی در مقابل دشمنان باستیم.

وی خاطر نشان کرد:شهدا باید شخصیت مستقل و گلزار مستقل داشته باسند تا زیارتگاه مردم باشد و باید بررسی شود که در صد سال آینده آثار شهدا و گلزارشان چقدر تاثیر گذار خواد شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.