کرمانشاه؛

بزرگترین افتخارکرمانشاه میزبانی از زوار اربعین حسینی

قائم مقام سازمان اوقاف و امور خیریه کشور گفت:مردمی کردن خدمات‌رسانی به زائرین اربعین فرهنگ‌سازی شود .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ عبدالرضا عابد در بازدید از موکب های سیدالشهداء(ع) کرمانشاه گفت:اربعین امسال همایش باشکوه تری نسبت به سال‌های گذشته است و باید تمام تلاش خود را در راستای خدمت به زائرین امام حسین(ع) انجام دهیم.

وی با توجه به خدمت رسانی مطلوب به زائرین حسینی بیان داشت: خدمت به امام حسین(ع) افتخار است که مسئولین جدا از مسئولیت حاکمیتی باید به عنوان شخص حقیقی از زائران پذیرایی و خدمت رسانی کنند و به ارزش واقعی کار واقف باشند.

عابد با تاکید بر مردمی کردن موکب‌های پذیرایی از زائران امام حسین(ع) افزود: رویکرد ما در این زمینه باید این باشد که با یک برنامه ریزی خوب و منسجم خدمات قابل قبول به زائران اباعبدالله الحسین(ع) ارائه کنیم.

وی با بیان اینکه اداره ستاد به صورت مردمی از اهداف اصلی است، بیان کرد: هدف این است که مردم پای کار بیایند و میزبان زائران حسینی باشند و الحمدالله این فرهنگ نیز ایجاد شده و مردم تشنه خدمت رسانی به زائرین امام حسین(ع) هستند.

عابد با اشاره به بازید از موکب ها افزود: الحمدالله خدمات رسانی به زائرین بسیار مطلوب بوده و یکی از بزرگترین افتخارات مردم کرمانشاه است که در این ایام میزبان زوار اربعین حسینی است.


انتهای پیام/پ



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.