شیراز؛

اصلاح و ایمن سازی نقاط حادثه خیز در شیراز

شیب‌ های خطرناک یا دور معکوس یکی از عوامل تصادفات رانندگی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد فرخ زاده مدیر عامل سازمان حمل ‌و نقل و ترافیک شهرداری شیراز با بیان اینکه واژگونی غیرانسانی خودرو ها در شیراز به صفر می ‌رسد، گفت: با همکاری پلیس راهور تاکنون 200 نقطه حادثه‌ خیز شناسایی‌ و طی یک سال اخیر 126 نقطه آن اصلاح و ایمن ‌سازی شده است.

وی افزود: از مجموع 7 شیب خطرناک منجر به واژگونی در شیراز، 3 نقطه آن شامل شیب خروجی بزرگراه به بلوار آفرینش به طول 210 متر، شیب مسیر غرب به شرق انتهای تقاطع معالی ‌آباد به سمت تقاطع نیایش به طور  205متر و شیب مسیر غرب به شرق بلوار شهید چمران مقابل بیمارستان چمران به طول 340 متر، تراش آسفالت انجام و دوباره با شیب مناسب و استاندارد کف سازی و آسفالت صورت گرفت.

فرخ زاده ادامه داد: مسیر غرب به شرق بلوار مولوی و مسیر غرب به شرق بلوار ولایت از موارد دیگری است که طی دو ماه آینده با همراهی بسیار خوب سازمان عمران شهرداری و پلیس محترم راهور ایمن‌سازی آن انجام می شود.

وی خاطرنشان کرد: 36 نقطه حادثه ‌خیز در بلوار های جمهوری، مدرس، قدوسی شرقی، ولایت، رحمت، مطهری جنوبی، امیرکبیر، هفت‌ تنان، حسینی ‌الهاشمی، زینبیه، چمران، خلیج‌ فارس، بازرگانان، وحدت و ابوذر غفاری به علاوه تعدادی از خیابان ‌های فرعی ازجمله خبرنگار و اردیبهشت است که تا پایان سال ایمن ‌سازی آن ‌ها انجام می شود.

مدیر عامل سازمان حمل‌ و نقل و ترافیک تصریح کرد: کنترل نقشه‌ ها توسط سه مجموعه معاونت شهرسازی و معماری، معاونت فنی و عمرانی و حوزه حمل ‌و نقل و ترافیک می ‌تواند در کاهش دوباره ‌کاری و حذف نقاط حادثه ‌خیز با کمترین هزینه ی اجرا مؤثر واقع شود.
انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
ROMITA
۲۲:۱۴ ۰۳ آذر ۱۳۹۵
معماری کلیسای هوبئی چین
.اَرگان معماری مینویسد: در نگاه اول ببینده نمی تواند تشخیص بدهد که ساختمان مقابل او یکی کلیسا است

از ویژگی های این کلیسا نحوه ی ورود نور به داخل کلیسا است که از طریق جداره های بیرونی در نما و بام کلیسا به داخل ورود پیدا میکند و امکان دیده شدن را از بیرون نیز فراهم می آورد که باعث زیبایی دو چندان کلیسا شده است.در سایت ارگان معماری