اصفهان؛

تمدید پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیشه تا پایان آذرماه

شهردار اصفهان اعلام کرد: پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیشه و شرکت شهروندان در قرعه کشی جوایز خوش حسابی تا پایان آذرماه تمدید شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهدی جمالی نژاد  اظهارکرد: عوارض نوسازی و کسب و پیشه 6 ماهه اول سال جاری اول مهرماه در بین شهروندان توزیع و مهلت پرداخت آن تا پایان آبانماه اعلام شد.
وی افزود: در این راستا به منظور تشویق شهروندان به پرداخت عوارض، جایزه خوش حسابی اهداء 240 دستگاه دوچرخه برقی به شهروندان خوش حساب پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهرداری و کسب و پیشه در نظر گرفته شد.
شهردار اصفهان از تمدید مهلت پرداخت عوارض نوسازی و کسب و پیشه خبر داد و تصریح کرد: با توجه به اینکه توزیع عوارض و در نظر گرفتن جایزه خوش حسابی مصادف با ایام عزاداری اباعبدالله الحسین(ع) بود، برای شرکت بیشتر شهروندان در قرعه کشی خوش حسابی ، مهلت پرداخت عوارض تا 30 آذرماه تمدید شد.
جمالی نژاد با اشاره به اینکه توسعه و آبادانی شهر در گرو حمایت همه مردم در پرداخت به موقع عوارض شهری است، تاکید کرد: شهروندان با پرداخت به موقع عوارض می توانند علاوه بر شرکت در قرعه کشی جایزه خوش حسابی، در توسعه و آبادانی شهر اصفهان سهیم شوند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.