گیلان؛

برگزاری همایش مبارزه با فساد در گیلان+پوستر همایش

همایش مبارزه با فساد و اشرافی گری ششم آذر ماه امسال در گیلان برگزار می شود.

به گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازگیلان؛دبیر شورای عالی بسیبج حقوقدانان گیلان در حاشیه نشست مدیریت پیشگیری از وقوع جرم استان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز گیلان گفت:این همایش همزمان با فرارسیدن هفته بسیج و روز بسیج حقوقدانان برگزار خواهد شد.

ابوطالب اصغری هدف از برپایی این همایش را عمل به فرمایشات و مطالبات رهبر معظم انقلاب از همه ارکان نظام در برخورد و ریشه کن کردن فساد عنوان کرد و افزود:هدف دیگر این همایش آگاهسازی وایجاد حساسیت و پیشگیری اجتماعی از وقوع جرم و تخلف است.

وی باب بیان اینکه همایش مبارزه با فساد با مشارکت دادگستری گیلان و همکاری مراکز حقوقی و دانشگاهی استان برگزار می شود اعلام کرد: سخنران این همایش دکتر جمشیدی، معاون وزیر دادگستری و رییس سازمان تعزیرات حکومتی است.

اصغری همچنین از فراخوان مقاله در محور های مبارزه با فساد و اشرافی گری با تاکید بر نقش قوای سه گانه، نقش دادستان در برخورد با فساد و نقش سازمان بازرسی در برخورد با فساد خبر داد و اظهار داشت:علاقمندان برای شرکت در این همایش و ارسال مقاله می توانند حداکثر تا چهارم آذر ماه مقالات خود را به آدرس دبیرخانه به نشانیgilan.basijlaw.ir ارسال کنند.


انتهای پیام/اص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.