اصفهان؛

مدیریت زندگی اجتماعی افراد ضروری است

معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: مسائل اجتماعی بازتاب رفتارهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،علی محمد یوسفیان در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی و فرهنگی این شهرستان اظهار کرد: مسائل اجتماعی بازتاب رفتارهای فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و اقتصادی جامعه است که هم می‌تواند موجب بالا رفتن میزان انسجام و اعتماد اجتماعی و هم می‌تواند موجب تخریب سرمایه اجتماعی و بروز مسائل امنیتی شود.

وی اذعان کرد: در این چند سال به سبب رشد تکنولوژی، ارتباطات و افزایش سطح سواد رسانه‌ای شاهد تغییرات عمده‌ای در زندگی اجتماعی افراد هستیم که در صورت عدم مدیریت، منجر به تغییرات در سبک زندگی افراد خواهد شد.

یوسفیان اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب نیز به این موضوع تأکید دارند که تغییرات سبک زندگی را باید مدام تعقیب کرد و متناسب با الگوهای رفتاری ایرانی اسلامی، سبک زندگی را تعریف کنیم.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که آسیب دیدگان اجتماعی را عائله مسئولان نظام ذکر می‌کنند و همه را در قبال آسیب‌های اجتماعی مسئول می‌دانند، خاطرنشان کرد: در این راستا دولت تدبیر و امید در برنامه ششم توسعه این مسئله را مورد توجه قرار داده و این مهم در شورای اجتماعی کشور  مطرح و منجر به تهیه طرح ملی کاهش آسیب‌های اجتماعی شد.

معاون فرماندار آران و بیدگل در این نشست از ادارات شهرستان خواست تا در راستای وظایف خود در این طرح نسبت به تشکیل کمیته‌های زیر مجموعه اقدام و گزارش کار خود را به کارگروه اجتماعی فرهنگی شهرستان ارائه دهند.


انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.