شهرکرد؛

زمان کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی به تعویق افتاد

زمان برگزاری کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی ایران در چهارمحال و بختیاری از 18 آذرماه جاری به 2 و 3 بهمن ماه امسال تغییر یافت.

زمان کنگره استانی تاریخ معماری و شهرسازی به تعویق افتاد
به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری چهارمحال و بختیاری گفت: کنگره استانی چهارمین کنگره تاریخ معماری و شهرسازی ایران، در روزهای شنبه و یکشنبه دوم و سوم بهمن‌ماه سال جاری با حضور هنرمندان، اساتید و دانشجویانی از سراسر کشور در مجتمع فرهنگی هنری غدیر شهرکرد برگزار می شود.

بهمن عسگری‌ افزود: این کنگره برای اولین بار و با هدف حفاظت پایدار از آثار تاریخی، فرهنگی و معرفی هویت معماری و شهرسازی در این استان برگزار خواهد شد.

وی از علاقمندان خواست: مقالات و پژوهش‌های خود با موضوع معماری و شهرسازی را تا 7 دی ماه امسال از طریق سایت کنگره به نشانی chb.chaui.ir و پست الکترونیکی congress4@miraschb جهت ارزیابی و داوری ارسال کنند.

عسگری همچنین گفت: متقاضیان شرکت در این کنگره جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن های 03833349763 و 03833342912 تماس بگیرند.

به گفته وی؛ این کنگره با همکاری و مشارکت استانداری، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری، دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد و دانشگاه هنر اصفهان برگزار می شود.

بر اساس اعلام قبلی، قرار بود این کنگره 18 آذرماه جاری در شهرکرد برگزار شود.

انتهای پیام/ ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار