هاشمی: فقط سه نفر می‌دانند در پرونده کیارستمی چه اتفاقی رخ داد

وزیربهداشت درباره پرونده مرحوم کیارستمی،گفت:در این پرونده فقط بنده،بهمن کیارستمی و آقای صمدیان می‌دانیم که چه اتفاقی رخ داد و مخالفت موکد من با اعزام به فرانسه بارها مطرح شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، سید حسن هاشمی در خصوص قصور پزشکی اظهار داشت: اگر فردی تخلفی کرده نباید از آن چشم پوشی کرد و نگفتیم که اگر پزشک، وکیل، قاضی و ... تخلفی کرد با او برخورد نشود اما اگر رای قاضی، وکیل و افراد مختلف با هم متفاوت است من نباید جواب آن را بدهم اگر قانون اشکال دارد قوه قضاییه آن را اصلاح کند.
 
هاله در صنف‌های دیگر بسیار بیشتر از پزشکی است
 
وزیر بهداشت ضمن انتقاد از هجمه‌های گسترده بر علیه جامعه پزشکی و پرستاری در کشور، یادآور شد: هاله تقدس در صنف‌های دیگر بسیار بیشتر از پزشکی است زیرا هیچ فردی نمی‌تواند به یک قاضی یا وکیل هجوم ببرد اما می‌بینیم که هجمه‌های گسترده در فضاهای مجازی بر علیه جامعه پزشکی و پرستاری انجام می‌شود.
 
هاشمی عنوان کرد: قصور پزشکی در همه کشورهای دنیا وجود دارد و اگر در دادگاه، قصور پزشکی به اثبات برسد، دستگاه قضایی باید با آن برخورد کند.
 
وزیر بهداشت با اشاره به سخنان یکی از پرسنل بیمارستان امیر المومنین(ع) گناوه، گفت: این پزشک متخصص عنوان می‌کرد که 4 ماه از سال جاری باقی مانده اما هنوز حقوق و مزایایی از ابتدای سال دریافت نکرده بنابراین جامعه پزشکی، پرستاری، شرکت‌های دارویی و تجهیزات پزشکی با شرافت به ارائه خدمات به مردم ادامه می‌دهند.
 
در پرونده مرحوم کیارستمی، بارها مخالفت خود را با اعزام به فرانسه اعلام کردم

 
هاشمی در پاسخ به سخنان یک فعال اجتماعی در خصوص پرونده مرحوم کیارستمی، یادآور شد: در این پرونده فقط بنده، بهمن کیارستمی و آقای صمدیان می‌دانیم که چه اتفاقی رخ داده و مخالفت موکد من با اعزام به فرانسه بارها مطرح شد بنابراین نباید بر علیه جامعه پزشکی حاشیه سازی و فضاسازی شود چرا که پزشکان، سرمایه اجتماعی هستند و در صورتی که این سرمایه از بین برود، جامعه و مردم آسیب می‌بینند.
 
وی در جلسه شورای سلامت استان بوشهر با اشاره به اینکه امیدواریم در شهرستان‌های عسلویه، کنگان، دیر، و جم وزارت نفت و سازمان تامین اجتماعی گام بلندی در جهت توسعه زیرساخت‌های حوزه سلامت بردارند، اظهار داشت: وزارت بهداشت نیز در این راه، نهایت تلاش و کمک خود را خواهد کرد. 

منبع: تسنیم

درمان‌های پزشکی در فرانسه عامل فوت کیارستمی/ عوارض پیش آمده در ایران هم قابل پیگیری است



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار