بازسازی خانه تنیس روی میز پایتخت با کمک 100 میلیونی بخش خصوصی

خانه تنیس روی میز تهران با کمک 100 میلیون تومانی بخش خصوصی مورد بازسازی قرار گرفت.

بازسازی خانه تنیس روی میز پایتخت با کمک 100 میلیونی بخش خصوصیبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومی هیات تنیس روی میز استان تهران، خانه تنیس روی میز استان تهران که وضعیت چندان مساعدی در چند سال گذشته نداشت و به حال خود رها شده بود، با حضور  رئیس جدید هیات تهران، مورد بازسازی و تعمیرات اساسی قرار گرفت.

تعویض کف پوش و میزها، رنگ آمیزی دیوارها، تعمیر سرویس بهداشتی، سقف سالن، فضای اداری و ایجاد رختکن مواردی بود که در این بازسازی مورد توجه قرار گرفت تا علاقمندان این رشته در پایتخت با رضایتمندی بیشتری در آن به فعالیت بپردازند.

حمیدرضا صابری که شهریور ماه به عنوان رئیس این هیات انتخاب شد، در این باره گفت: تمام هزینه‌های بازسازی به مبغ 100 میلیون تومان از سوی بخش خصوصی تامین شده و اداره کل ورزش و جوانان استان تهران نیز حمایت خوبی داشت. با شرایط فعلی این سالن می‌تواند میزبان مسابقات کشوری و لیگ برتر باشد. سکوی تماشاگران هم تهیه شده و به زودی نصب و راه اندازی خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر علاقمندان و قهرمانان در فضایی با کیفیت و مدرن مشغول تمرین و بازی هستند و قرار است با حضور مسئولان فدراسیون، اداره کل ورزش و جوانان تهران، قهرمانان و پیشکسوتان این رشته به زودی افتتاح رسمی شود.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار