کرمانشاه؛

تداوم هوای سرد در استان

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص تداوم هوای سرد در کرمانشاه تا پایان هفته هشدار داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص تداوم هوای سرد در کرمانشاه تا پایان هفته و همچنین احتمال وزش باد با سرعت 80 تا 90 کیلومتر در ساعت در برخی نقاط استان هشدار داد.

شاهرخ پارسا گفت : شب گذشته دمای هوا در "کیونان" به عنوان سردترین نقطه استان به پنج درجه سانتی گراد زیر صفر رسید.

وی با بیان اینکه پاوه، سنقر، کوزران، اسلام آبادغرب، گهواره و ماهیدشت نیز شب گذشته دمای زیر صفر را تجربه کردند، اظهار کرد: شب گذشته دمای شهر کرمانشاه در سردترین ساعت به دو درجه سانتی‌گراد رسید.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص وزش باد طی چند روز اخیر نیز افزود: در این مدت بیشترین وزش باد را از ثلاث باباجانی و با سرعت 76 کیلومتر در ساعت داشتیم.

پارسا تاکید کرد: طی روزهای آینده ریزش هوای سرد عرض‌های شمالی همچنان ادامه خواهد داشت و ممکن است دمای هوای استان 3 تا 6 درجه سانتی‌گراد سردتر شود.

وی گفت: این شرایط احتمالا تا آخر هفته ادامه خواهد داشت و ممکن است دمای هوای شهر کرمانشاه نیز در این مدت به زیر صفر برسد.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه در خصوص احتمال وزش باد شدید در استان نیز هشدار داد و خاطرنشان کرد: وزش باد از اوایل شب تا اوایل صبح هر روز و خصوصا در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه( سوم و چهارم آذر) و در نیمه غربی استان نمود بیشتری دارد.

به گفته این مسئول، سرعت وزش باد ممکن است به 80 تا 90 کیلومتر در ساعت هم برسد و موجب بروز خساراتی در برخی از نقاط استان شود.

پارسا همچنین میانگین بارش‌های استان از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون را نیز 2.5 میلی‌متر اعلام کرد که نسبت به سال گذشته کاهش بسیار قابل توجهی دارد.


انتهای پیام/پ

برچسب ها: کرمانشاه ، هوا ، سرد ، تداوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.