شیراز؛

برپایی دوره لیگ مناظره و سخنرانی دانشجویی در فارس

نخستین مناظره دانشجویی و مسابقات سخنرانی دانشجویی در دانشگاه های فارس برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ اسماعیل قزل‌سفلی فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس گفت: این دوره لیگ مناظره با عنوان اندیشوران جوان انقلابی و با هدف کمک به شبکه تببین‌گران انقلابی در قالب دوره تربیت عمار انقلاب اسلامی برگزار می شود.
قزل سفلی بیان کرد: بسیج دانشجویی در بیش از 184 دانشگاه و مراکز آموزش عالی فارس فعال است و 3 هزار دانشجو به پیاده روی اربعین اعزام شده اند که امسال بسیج دانشجویی استان فارس در کنار دو موکب مردمی احمدبن موسی میزبان 10هزار دانشجوی کشور در کربلا و نجف است.
وی با بیان اینکه 340 نفر از دانشجویان جهادی در قالب هشت گروه جهادگر دانشجویی برای ارائه خدمات بهداشتی، درمانی، نظافت، فعالیت‌های عمرانی و سایر خدمات به کربلا اعزام شده اند، افزود: بیش از 180 برنامه در هفته بسیج برگزار می شود،که 40نمایشگاه فرهنگی و هنری و 12 نمایشگاه نیز با محوریت اقتصاد مقاومتی در همایش جا مانده های اربعین ویژه دانشگاه های شیراز برپا شد.
وی از برنامه‌های این مناظره را سخنرانی دانشجویی، برگزاری 15 یادواره دانشجویی، برپایی25 مسابقه فرهنگی و ورزشی و اکران بیش از 25 فیلم از آخرین ساخته‌های کارگردانان ارزشی و انقلابی با هدف خدمت‌رسانی و دیدار با خانواده معظم شهدا عنوان کرد.
فرمانده بسیج دانشجویی فارس اضافه کرد: این مسابقات در سه مرحله دانشگاهی، شهرستانی و استانی از 1 آذر تا 9 دی‌ امسال در دوره‌های متوالی مختلف برگزار می‌شود که دانشجویان می‌توانند برای شرکت در این دوره از مسابقات به دفاتر بسیج دانشجویی مراجعه کنند.
انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار