ووشوکاران ایران در انتظار مسابقات یونیورسیاد

سرمربی تیم ملی دانشجویان ووشو گفت:برای انتخاب ووشوکاران برتر به منظور حضور در تیم دانشجویان و رقابت در مسابقات یونیورسیاد با برنامه ریزی پیش می رویم.

حسین اوجاقی در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: ابتدا باید مسابقات استانی دانشجویان ووشو برگزار شود سپس به استان ها و هیات های ووشو بخش نامه بزنیم تا برای حضور در مسابقات قهرمان کشوری ووشو آماده شوند اما به احتمال قوی این رقابتها را اواخر آذر ماه در محل آکادمی ووشو در تهران برگزار خواهیم کرد و ورزشکاران منتخب را به تیم ملی دانشجویان دعوت می کنیم.

وی افزود: مسابقات این رشته اوایل تیرماه سال آینده برگزار می شود و ورزشکاران برتر که مقام آورده اند پس از این وارد رقابتهای انتخابی می شوند تا برای تیم ملی دانشجویان و بحث اعزام ها آمادگی کافی را کسب کنند.

وی در خصوص مسابقات قهرمان کشوری دانشجویان و حضور سایر استانها در تهران برای انتخابی و تمهیداتی که اندیشیده شده است تصریح کرد: فدراسیون دانشجویی کشور و فدراسیون ووشو به این منظور تمهیداتی اندیشیده اند و تفاهم نامه ای در این خصوص به امضا رسیده است تا ورزشکاران در این مدت مکان استراحت داشته باشند.

اوجاقی در ادامه بیان کرد: همچنین باید برای تیم های ملی ساندا و تالو مربی انتخاب کنیم زیرا در رقابتهای ساندا 4 وزن در بخش مردان و 2 وزن در بخش بانوان داریم که در مجموع 4 وزن برای اعزام انتخاب می شوند. در رشته تالو 4 بسته فرم برای مردان و 4 بسته فرم برای بانوان داریم که در مجموع 4 ورزشکار که 2 نفر خانم و 2 مردان هستند انتخاب و اعزام می شوند در مجموع تیم ووشو با 8 ورزشکار اعزام خواهد شد.

وی در خصوص سطح ورزشکاران ووشو دانشجویان و امید به کسب مدال تاکید کرد:باید منتظر باشیم تا مسابقات قهرمان کشوری برگزار شود و سطح ورزشکاران را بسنجیم اما در مجموع سطح ووشوکاران کشورمان خوب است و تیم خوبی برای رقابت خواهیم داشت.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.