تهران قفل شد/ واکنش شهروندان تهرانی به ترافیک امروز

در پی بارش اولین برف پاییزی در تهران ترافیک سنگینی در شهر ایجاد شد و کاربران مجازی با ایجاد هشتگ ترافیک، نسبت به این موضوع اعتراض خود را نشان دادند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛همزمان با بارش اولین برف پاییزی که ازروزگذشته در تهران آغاز شده بود صبح امروز دوشنبه در سرتا سر شهر با ترافیک سنگینی روربرو بودیم و این اتفاق منجربه واکنش بسیاری از کاربران فضای مجازی شد و آن ها با به اشتراک گذاشتن تصاویر و فیلم هایی از ترافیک امروز تهران در شبکه های اجتماعیشان،اعتراض خود را نسبت به این موضوع نشان دادند. در همین زمینه هشتگی با نام ترافیک(#ترافیک) در اینستاگرام ایجاد شد.
باید گفت ترافیک امری همیشگی در کلان شهر ها  به خصوص تهران می باشد  که با بروز بارندگی معابر بزرگراهی تهران به ویژه بزرگراههای شمال شهر، دارای بار ترافیک سنگین می شوند و حتی ممکن است منجر به وقوع تصادف شود که این امر ترافیک را تشدید می کند.

















انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۳:۰۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
حیف این زحمتی که مجموعه شهرداری می کشند ولیکن یک پیمانکار ستاد بفروبی بعلت بی مسئولیتی و نمک نپاشی به موقع همه زحمات شهرداری را از بین میبرد آقای شهردار نظارت را ببشتر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
بنازم به این مدیریت شهری که با یه نم بارون و یه سرما خیابوناش قفل میشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۵ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
منم مسیر 15 دقیقه ای شرق به غرب محل کارم رو با 2.45 دقیقه رسیدم سر کار...
کجایی مدیریت مدیریت کجایی ؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
وقتی همه میخواهند با وسیله ی شخصی خود در خیابان جضور یابند، دیگر چه جای اعتراض است؟ من هم در ترافیک گیر کرده بودم البته در وسیله ی نقلیه ی عمومی. میدیدم که اکثر خودروها تک سرنشین بودند. به جای هشتک علیه ترافیک کمتر از خودرو شخصی استفاده کنید و اگر وسایل نقلیه عمومی خدمات مطلوبی نداشتند آن وقت به شهرداری و دولت با تمام قدرت اعتراض کنید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۴ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
شمار ور به خدا دیگه به دوستان شهرستانی که وارد تهران میشوند و فوراً می خواهند بچه تهرون بشن پلاک تهران ندید. واقعا من نمی دونم زندگی کردن توی تهران با اینقدر فلاکت و بدبختی می ارزه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
تهران کی خلوت بوده که با بارش برف قفل بشه؟ خداوکیلی این عزیزان شهرستانی دیگه شورشو درآوردند. بابا شما رو به خدا برگردید به شهرهای خودتون بذارید مردم تهران یه نفس بکشند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۱ آذر ۱۳۹۵
تهران کی خلوت بوده که با بارش برف قفل بشه؟
آخرین اخبار