کرمانشاه؛

تمدید زمان شرکت در سرشماری نفوس و مسکن

فرماندار کرمانشاه گفت: تاکنون 92 درصد مردم حوزه شهرستان کرمانشاه در سرشماری شرکت کرده‌اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فضل الله رنجبر گفت: زمان شرکت سرشماری نفوس و مسکن تمدید شده است، گفت: شهروندان تا پایان روز اول آذر مهلت دارند تا در سرشماری شرکت کنند.

رنجبر ادامه داد: بر اساس زمانبندی اولیه، پایان کار سرشماری نفوس و مسکن روز جمعه (28 آبان)بود که این زمان به مدت سه روز دیگر تمدید شد تا افرادی که به هر دلیل موفق به شرکت در سرشماری نشده‌اند، فرصت داشته باشند اطلاعات خود را در اختیار مامورین سرشماری قرار دهند.

رنجبر سپس از خانوارهای غایب و افرادی که تاکنون در سرشماری شرکت نکرده اند خواست تا در مهلت باقی مانده به صورت اینترنتی و یا تلفنی نسبت به انجام سرشماری اقدام کنند.

وی یادآوری کرد: ماموران سرشماری در هنگام مراجعه به درب منازل و در صورتی که خانواری حضور نداشته باشد برگه مخصوصی را به درب آن منزل چسبانده که در آن آدرس اینترنتی و شماره تماس برای شرکت در طرح آورده شده است.

فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اینکه در اختیار داشتن اطلاعات دقیق از وضعیت جمعیتی کشور، استان و شهرستان می تواند در برنامه ریزی و تصمیم گیریهای آتی موثر باشد، از کرمانشاهیانی که تاکنون اطلاعات خود را در سامانه سرشماری وارد نکرده و یا به ماموران تحویل نداده اند خواست تا در فرصت باقیمانده حتما این کار را انجام دهند.


انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.