قم؛

تولید۱۵۰۰ دقیقه برنامه توسط گروه اعزامی رادیومعارف به کربلا

مدیر تولید و پخش رادیو سراسری معارف ازتولیدوتهیه بیش از ۱۵۰۰ دقیقه برنامه به‌وسیله گروه‌های اعزامی رادیو معارف به کربلا خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛مدیر تولید و پخش رادیو سراسری معارف گفت: بیش از ۱۵۰۰ دقیقه برنامه به‌وسیله گروه‌های اعزامی رادیو معارف به کشور عراق تهیه و تولید و برای شبکه‌های مختلف ازجمله رادیو معارف ارسال شد.

 مسعود کاویانی بابیان اینکه در مجموع دو گروه از رادیو معارف عازم کربلای معلی شده و در حدفاصل نجف به کربلا مستقر است، اظهار داشت: گروه نخست از 20 آبان در موکب حضرت فاطمه معصومه(س) مستقر شده که امیدواریم توانسته باشیم بخشی از این حرکت عظیم را پوشش دهیم.

مدیر تولید و پخش رادیو سراسری معارف افزود: در مجموع حدود 80 مورد گزارش، مصاحبه و گزارش مستند تهیه و تولید و برای رادیو معارف و دیگر رادیوها ازجمله رادیو اربعین ارسال شد.

کاویانی خاطرنشان کرد: کار دیگری از رادیو معارف که برای نخستین بار انجام شد تولید ویژه‌برنامه‌ای تحت عنوان «در مسیر بهشت» بود که پس از تولید برای رادیو معارف ارسال شد.

وی بابیان اینکه این برنامه روزی دو ساعت صبح و عصر برگزار می‌شد، گفت: در این برنامه فداکاری‌ها، مهمان‌نوازی عراقی‌ها و پیاده‌روی اربعین حسینی زائران را پوشش می‌دادیم.

مدیر تولید و پخش رادیو سراسری معارف بابیان اینکه گروه دوم رادیو معارف از 25 آبان در کربلا مستقر شده است افزود: این تیم گزارش‌های توصیفی، خبری و مستند را آماده و برای همه شبکه‌ها ارسال کردند.

 رادیو معارف، یکی از شبکه‌های رادیویی در ایران است. این رادیو وابسته به صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران که در سال ۱۳۷۷ و همزمان با سالروز تولد فاطمه معصومه، به منظور گسترش مباحث معرفتی و با هدف پرداختن به حوزه های مختلف فرهنگ دینی، در شهر قم افتتاح شد که پخش ۲۴ ساعته دارد. این شبکه در نحوه پخش منحصربه‌فرد است و متفاوت از همه شبکه ها از پخش هر گونه ساز موسیقی پرهیز می کند.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.