سردار شیرازی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و سابق نزاجا مطرح کرد؛

انتظارات رهبر معظم انقلاب از نیروهای مسلح

ریس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا گفت: ارتش توان عملیاتی و اطلاعاتی وسیعی دارد.

انتظارات رهبر معظم انقلاب از نیروهای مسلحبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار شیرازی ریس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه فرماندهان جدید و سابق نزاجا که در سالن شهید مطهری نزاجا برگزار شد، با اشاره به اینکه اطلاعات چشم ماست و ارتش توان عملیاتی و اطلاعاتی وسیعی دارد گفت: امیر پوردستان به ارتقای عملیات و رفع معضل کارکنان نزاجا پرداختند. نیروی زمینی در کلیات کار توانسته است قدم‌های مثبتی بردارد.

وی ادامه داد: رهبری معظم انقلاب فرموده‌اند که ارتش باید به اشراف و گسترش اطلاعاتی بیشتر روی بیاورد. ارتش مأموریتی مشخص دارد و انتظار رهبری ارتقای هر چه بیشتر کارهای اطلاعاتی و عملیاتی است.

رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا اظهار داشت: ما باید مطابق با نیاز‌های روز خود را بروز نگه داریم. امروز در بخش عملیات قدم‌های بزرگی برداشته شده است و با ایجاد گردان‌ها و دسته‌های بسیار تحرک و کارآمدی خوبی ایجاد شده که باید بهتر شود. رفع معضلات کارکنان نیروی زمینی نیز طبق خواسته رهبری باید در دستور کار قرار بگیرد و کارکنان دغدغه‌ای جز کار نداشته باشند چرا که سربازان پا به رکاب نظام حق دارند که در وضعیت خوبی باشند.

رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا در حکم امیر حیدری به ارتقای یگان‌ها در سه زمینه تحرک کارآمدی و نیاز‌های عملیاتی روز اشاره شده است که ما باید مطابق با تهدیدات آمادگی در مقابل آن‌ها را ایجاد کنیم چرا که آمادگی باید متناسب با تهدید باشد همانطور که ظهور داعش پیش‌بینی نشده بود اما محقق شد باید آمادگی هر تهدیدی را داشته باشیم.

سردار شیرازی با اشاره به روز شدن تهدیدات دشمن ادامه داد: امروزه فضای مجازی یکی از مهمترین و اصلی‌ترین تهدیدات دشمن است. ما باید فضای مجازی را بشناسیم و در مقابل تهدیدات آن از خود دفاع کنیم.

رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا تصریح کرد: بحمدالله امروز ارتش ما ارتشی متدین است که این موضوع بسیار خوب است و ما را به اهداف خود نزدیک‌تر می‌کند.

سردار شیرازی با اشاره به وحدت نیرو‌های مسلح اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح کشور در مسیر وحدت و برادری خوبی قرار گرفته‌اند که امیدواریم این همدلی خوب به خوب‌تر تبدیل شود.

وی با اشاره به حضور جوانان در نیروهای مسلح خاطر نشان کرد: رهبری معظم انقلاب همواره از حضور جوانان در سطح نیروهای مسلح استقبال می‌کنند و اصرار دارند شخصاً در جلسه اعطای سردوشی همه جوانان شرکت داشته باشند تا به آن ها دلگرمی بدهند.

سردار شیرازی افزود: مقام معظم رهبری انتظار دارند ارتش قدرت اطلاعاتی و عملیاتی را ارتقا دهد که البته این نیرو در این زمینه با ایجاد یگان‌های واکنش سریع، قدم‌های خوبی برداشته است.  
 
وی ادامه داد: البته رفع معضلات معیشتی نیز مورد تأکید است. باید بتوانیم کاری کنیم که دغدغه‌ای کارکنان جز کار نباشد.  
 
رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به قابلیت‌های پرسنل اجا و لزوم ارتقای معیشتی آن‌ها یاداور شد: در این زمینه قدم‌های خوبی برداشته شده است.  
 
سردار شیرازی با اشاره به لزوم بررسی منشا تهدیدات و ترسیم طرح‌های عملیاتی ادامه داد: این آمادگی‌ها باید بر اساس تهدید روز باشد. در تهدیدات جدید نزاجا قدم‌های بزرگی را برداشته است.

سردار شیرازی افزود: انتظار مقام معظم رهبری این است که دست دشمن را بخوانیم تا نتواند اقدامات خود را عملیاتی کند. ما در زمینه‌های زمینی و هوایی و پدافند و هوایی ارتقا یافتیم و تجهیزات خوبی در این زمینه داشتیم.

وی با تأکید بر اینکه با ارتقا در ابعاد مختلف منجر به تقویت ما در برابر دشمن می‌شود گفت: باید کارهای زیادی در ارتش و نزاجا انجام شود.

رییس دفتر نظامی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب تأکید بر تدین و امانتداری شخص دارند گفت: ارتش ما متدین است و من اطلاع دارم که چه میزان از افراد برای حضور در این صحنه آماده‌اند.

وی اظهار داشت: رهبری به جوانان عنایت خاصی دارند و به قشر جوان بها می‌دهند.

وی افزود: جوانی که در نیروهای مسلح قرار دارد یک جوان پاک و با ظرفیت بالا است که باید ویژگی‌هایش  ارتقا یابد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار